عرضه تلویزیون هوشمند ریلمی در هند
اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون هوشمند ریلمی در هند تایید شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته یک تیزر تبلیغاتی از طرف کمپانی ریلمی منتشر شد که هدف این ویدیو ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته یک تیزر تبلیغاتی از طرف کمپانی ریلمی منتشر شد که هدف این ویدیو مطلع ساختن مخاطبان از عرضه تلویزیون هوشمند ریلمی در هند بود. در آن زمان ابهاماتی درباره تاریخ دقیق عرضه این تلویزیون هوشمند در بازار هند وجود داشت اما حالا با گذشت یک ماه غول فناوری چینی تیزر دیگری را منتشر کرده و تاریخ دقیق عرضه این محصول را ذکر نموده است.

ریلمی آغاز فروش تلویزیون 4K و هوشمند خود را تایید نموده و اعلام کرده این محصول هوشمند از 31 مه در بازار لوازم خانگی هند در دسترس خواهد بود.

عرضه تلویزیون هوشمند ریلمی در هند

این محصول همانند دیگر لوازم خانگی هوشمند ریلمی قابلیت های زیادی را ارائه خواهد داد و همچنین به کمک وضوح 4K تجربه عالی در تماشای فیلم و سریال را به مشتریان خود می بخشد. تلویزیون هوشمند ریلمی دو مدل 50 و 43 اینچی دارد که  هر دو مدل از فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس برخوردار است.

ریلمی مدعی است که این تلویزیون یک محصول قدرتمند با طراحی بسیار ظرف است به همین خاطر ما انتظار داریم این محصول از پردازنده و حافظه داخلی بسیار قوی بهره مند و همچنین خروجی های گرافیکی و صوتی با کیفیتی داشته باشد. از آنجایی که تلویزیون 50 اینچی ریلمی برخلاف مدل 43 اینچی به تازگی تولید شده و تا به حال در این بازار عرضه نشده است، به احتمال زیاد ریلمی در بخش خروجی صدا نقاط ضعف مدل قبلی را شناخته و آنها را برطرف نموده و تلویزیون های جدید را بروز تر در اختیار کاربران قرار می دهد.

تنها 6 روز تا عرضه این دو تلویزیون هوشمند ریلمی در هند باقی مانده به همین دلیل هفته آینده جزئیات بیشتری درباره این تلویزیون هوشمند در دسترس خواهد بود. خالی از لطف نیست اگر بدانید ریلمی از تلفن هوشمند X7 Max 5G  خود در همان روز رونمایی خواهد کرد.

عرضه تلویزیون هوشمند ریلمی در هند

سال گذشته فروش مدل های 32 و 43 اینچی تلویزیون های هوشمند ریلمی همراه با تلویزیون 55 اینچی SLED  در هند آغاز شد. قطعا این تلویزیون جدید ویژگی های پیشرفته تر دارد و از فناوری های بروز تری نسبت به مدل های قبلی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟