خط تولید اسپیلت میتسوبیشی
اخبار لوازم خانگی

خط تولید اسپلیت میتسوبیشی گسترش یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، میتسوبیشی اخیرا در بازار استرلیا یک اسپلیت دیواری 9 کیلوواتی را عرضه نموده ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، میتسوبیشی اخیرا در بازار استرلیا یک اسپلیت دیواری 9 کیلوواتی را عرضه نموده که این محصول برای خانه هایی با متراژ بالا طراحی شده است. همچنین از قابلیت هایی همانند فیلتراسیون پیشرفته هوا، پرتاب هوا با برد بالا و پوشش دو جانبه محیط برخوردا شده تا بتواند به بهترین نحوه محیط خانه را خنک کند. میتسوبیشی اعلام کرده که عرضه این محصول در راستای گسترش خط تولید اسپلیت میتسوبیشی در استرلیا است.

قابلیت متعادل کردن جریان هوا در این اسپلیت کمک می کند تا گرد و غبار های موجود در دستگاه کاهش پیدا کند اگر چه  در این حالت سرعت دستگاه کم می شود اما محیط خانه به آرامی خنک خواهد شد. پوشش و فیلتر های دو جانبه مبدل اسپلیت علاوه بر کاهش غبار در تمیز ملندن هوای داخل دستگاه برای مدت طولانی تاثیر بسزایی دارد.

خط تولید اسپیلت میتسوبیشی

ارائه و استشمام هوای پاک، تازه و سالم برای هر کسی در این کره خاکی در اولویت قرار دهد به همین خاطر اسپیلت میتسوبیشی از فیلتر AS90  بهره مند شده زیرا یک فیلتر با آنزیم ضد حساسیت است که برای به دام انداختن آلرژن ها و تجزیه کردن آنها مانند کپک و باکتری از آنزیم مخصوصی استفاده می کند.

آتش مانی، مدیر تولید میتسوبیشی الکتریک در استرالیا گفت:  ساکنین استرلیا به دنبال دستگاهی هستند که هم به عنوان سیستم گرمایشی و هم سرمایشی در خانه حضور داشته باشد. همچنین به دنبال وسایله ای هستند که سلامتی آنها حفظ نماید. در همین راستا، ارائه هوای یاک از طریق محصولات خود برای ما در اولویت قرار دارد و ما در اسپلیت MSZ-AS90VGD-A1 از فیلتر هوا AS90  برخوردار است.

خط تولید اسپیلت میتسوبیشی

گسترش خط تولید اسپلیت میتسوبیشی باعث شده تا امکانت زیادی به محصولات این کمپانی اضافه شود به طور مثال حالت شب یک برنامه از پیش تعیین شده بر روی دستگاه است که می توان از راه دور نیز آن را تنظیم نمود. در این حالت برای افزایش راحتی مشتریان در شب با کاهش روشنایی نور LED داکت داخلی، غیرفعال کردن هشدارها و کاهش سطح سر و صدای داکت خارجی دستگاه تا 3 دسی بل آرامش را در کنار هوایی مطبوع ارائه می دهد.

اسپلیت MSZ-AS90VGD-A1 قابلیت اتصال Wi-Fi را به صورت اختیاری برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند از طریق تلفن های هوشمند و یا تبلت آن را کنترل نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟