ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022
اخبار لوازم خانگی

ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 حضور پیدا خواهند کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES یکی از بزرگ ترین نمایشگاه نوآوری در بخش تکنولوژی بوده که هر سال ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES یکی از بزرگ ترین نمایشگاه نوآوری در بخش تکنولوژی بوده که هر سال در ماه ژانویه برگزار می شود. محل برگزاری این نمایشگاه شهر لاس وگاس در ایالت نوادا ایالات متحده آمریکا بوده که بازدید آن برای عموم آزاد نیست. ماه ژانویه سال جاری این نمایشگاه همانند هر سال برگزار شد اما یک تفاوت اساسی نسبت به سال های گذشته داشت، نمایشگاه CES 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و آنلاین برپا شد. اما آنگونه که پیداست نمایشگاه CES 2022 به صورت حضوری برگزار می شود و به تازگی یک لیست از شرکت کنندگانی که تاکنون ثبت نام کرده اند منتشر شده است. بر اساس این لیست، ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 حضور پیدا خواهند کرد.

علاوه بر ال جی و سامسونگ، آمازون، AMD ، لنوو، AT&T، گوگل، کوالکام، پاناسونیک، IBM ، اینتل، سونی و دایملر AG نیز اعلام کردند که قصد دارند در CES 2022 شرکت کنند.

نکته مهم و قابل توجه این است که امسال نیز همانند سال 2020 بسیاری از نمایشگاه ها و رویداد های مهم دنیا به دلیل کووید 19 صورت آنلاین برگزار شد و یا لغو گردید اما نمایشگاه CES 2022  هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار خواهد شد. بر اساس این تصمیم، کمپانی ها و شرکت کنندگانی که واکسینه شدند می توانند به طور فیزیکی در این رویداد حضور داشته باشند.

ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

در همین راستا ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 غرفه ای برای خود انتخاب نمودند تا فناوری ها و جدید ترین محصولات هوشمند خود را به نمایش بگذارند.

سامسونگ و ال جی در شانزدهم ماه ژوئن اعلام کردند که قرار است از 5 تا 8 ژانویه سال آینده در CES 2022 شرکت کنند. سامسونگ الکترونیک و ال جی الکترونیکس بعد از دو سال ( از سال 2019 ) در رویداد CES به صورت حضوری شرکت می کنند.

ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

برگزارکننده این رویداد؛ انجمن مصرف کننده فناوری (CTA) در ایالات متحده اخیراً در وب سایت خود با انتشار متن “CES سال آینده به لاس وگاس باز خواهد گشت” خبر مربوط به نمایشگاه سال آینده  را اعلام و به رویداد آفلاین اشاره کرد.

CTA گفت: حدود 1000 شرکت قول داده اند که فناوری های نوآورانه خود را در CES سال آینده به ارمغان بیاورند. شرکت های بیشتری نیز در حال رسیدگی به کار های خود جهت شرکت در این نمایشگاه هستند.

ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

به غیر از این دو شرکت، هیوندای موتور حضور خود را در میان شرکت های کره ای در این رویداد تأیید کرده است. سامسونگ الکترونیک و ال جی الکترونیکس قصد دارند سال آینده فناوری های جدید از جمله تلویزیون، لوازم خانگی جدید، هوش مصنوعی (AI) و روبات ها را در لاس وگاس به نمایش بگذارند.

اهل صنعت و نوآوری انتظار دارند سامسونگ از نسل بعدی تلویزیون QD خود در CES 2022 رونمایی کند. سامسونگ پیش از این در رویداد امسال تلویزیون میکرو LED و تلویزیون Neo QLED را معرفی کرده بود. سامسونگ Display به عنوان تولید کننده پنل های تلویزیون های سامسونگ قصد دارد از این ماه نمونه اولیه برخی از پنل های خود را به مشتریان معرفی کند و تولید آن ها را در سه ماه آخر (اکتبر- دسامبر) سال جاری آغاز کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟