تلویزیون اولد 55 اینچی B&O
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون اولد 55 اینچی B&O به بازار راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند Bang & Olufsen تصمیم به گسترش سری Beovision Contour تلویزیون های خود گرفته بود در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند Bang & Olufsen تصمیم به گسترش سری Beovision Contour تلویزیون های خود گرفته بود در همین راستا تلویزیون اولد 55 اینچی B&O را به بازار عرضه نمود.

برند  Bang & Olufsen در نوامبر سال 2020 تحت عنوان سری Beovision Contour اولین تلویزیون 48 اینچی OLED خود را معرفی و عرضه کرد. اما از حالا نیز تلویزیون اولد 55 اینچی B&O به عنوان یکی از محصولات این سری در دسترس است.

تلویزیون اولد 55 اینچی B&O

کمپانی Bang & Olufsen گفت: با افزودن صفحه نمایش 55 اینچی برای مجموعه Beovision Contour دامنه محصولات خود را گسترش داده ایم و گزینه های بیشتری را برای مشتریانمان که به  دنبال تلویزیون هستند، ایجاد می کند. این تلویزیون می تواند شاهکار اتاق نشیمن برای مشتریانی باشد که به دنبال صفحه نمایشگر هایی با کیفیت و متوسط هستند باشد.

این شرکت در صدد ایجاد طرحی کلاسیک و مینیمالیستی برای این تلویزیون بوده و در این مسیر موفق شده است. تلویزیون اولد 55 اینچی B&O را می توان روی میز، دیوار و حتی به کمک پایه روی زمین نیز نصب نمود.

قاب دور تلویزیون در سه رنگ عرضه می شود که شامل نقره ای، طلایی و سیاه است. رنگ روی اسپیکر این تلویزیون می تواند بلوطی روشن، بلوطی تیره و یا رنگ اصلی تلویزیون باشد. یکی از ویژگی مثبت این تلویزیون، جمع شدن تمامی سیم های رابط در پشت تلویزیون بوده که باعث می شود هیچ یک از سیم ها دیده نشوند.

تلویزیون اولد 55 اینچی B&O

این تلویزیون ترکیبی از ساندبار beosound stage برند B&O و پنل اولد ال جی است. ترکیب این فناوری ها باعث شده تا این تلویزیون از وضوح 4K، پشتیبانی از HDR ، سیستم عامل webOS با دسترسی به برنامه های پخش جریانی و بسیاری از ویژگی های دیگر برخوردار است.

تلویزیون 55 اینچی B&O از امروز در مغازه ها و فروشگاه های  آنلاین با قیمت 7000 یورو یا 6300 پوند در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟