فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران
اخبار لوازم خانگی

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران افتتاح شد + تصاویر و ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران بعد از ظهر امروز ( یک تیرماه 1400) همزمان ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران بعد از ظهر امروز ( یک تیرماه 1400) همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) افتتاح شد.

مهران بیات؛ مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای مادیران در جریان افتتاح فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران عنوان کرد: این فروشگاه مادیران برای نخستین بار در تهرانپارس در فضایی حدود 400 متر مربع به منظور دسترسی بهتر مشتریان شرق تهران راه اندازی شد.

مهران بیات مادیران

وی افزود: مشتریان شرق تهران می توانند از این پس کالای مورد نظر خود را به صورت نقد و اقساط از این فروشگاه تهیه کنند و به مناسب افتتاحیه شرایط فروش ویژه برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن و هر آنچه که باید بدانید + ویدیو

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای مادیران در خصوص جزئیات تخفیف و فروش ویژه محصولات این شرکت گفت: امکان خرید محصولات مادیران به صورت اقساط 10 ماهه با پرداخت 20 درصد از مبلغ کل در سراسر فروشگاه های این شرکت وجود دارد اما به مناسب افتتاحیه مشتریان می توانند با 10 درصد پیش پرداخت و اقساط 12 ماهه تا پایان تیرماه کالای مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری کنند.

 

مهران بیات در ادامه گفت: شرکت فروشگاه های مادیران در حال حاضر دارای 30 فروشگاه مرکزی در سراسر ایران است و در زمینه فروش کالاهای گروه مادیران به صورت نقد و اقساط فعالیت می کند.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست ؟ + ویدیو

محمدرضا بهنام رئوف؛ مدیر روابط عمومی گروه مادیران در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص هدف از راه اندازی این فروشگاه عنوان کرد: اصلی ترین هدف مادیران از افتتاح این فروشگاه های مرکزی دسترسی راحت مشتریان به کالای ایرانی و محصولات ایکس ویژن در سراسر کشور است.

محمدرضا بهنام رئوف

وی در ادامه از افتتاح یک فروشگاه مرکزی دیگر در شمال تهران واقع در خیابان شریعتی طی یک الی دو ماه آینده خبر داد.

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران

فروشگاه مرکزی مادیران در شرق تهران

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟