اولین سری تلویزیون 2021 شارپ
اخبار لوازم خانگی

اولین سری تلویزیون 2021 شارپ در اروپا عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین سری تلویزیون 2021 شارپ در دو مجموعه DN و DL به بازار اروپا ورود پیدا خواهد ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین سری تلویزیون 2021 شارپ در دو مجموعه DN و DL به بازار اروپا ورود پیدا خواهد کرد. این تلویزیون یک اندروید تی وی با رزولوشن 4Kبوده که فریملس طراحی شده است، در این نوع طراحی فریم دور صفحه نمایش عرض بسیار کمی دارد.

اولین سری تلویزیون 2021 شارپ همانطور که گفته شد در دو سری ارائه می شود که این دو سری شباهت هایی زیادی با هم دارند. به طور مثال هر دو سری در سایز 42 ال 65 اینچی در بازار یافت می شوند همچنین تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد و دارای پنل LCD است.

تلویزیون های هر دو سری از سیستم عامل اندروید برخوردار هستند که امکان استفاده از برنامه اپل تی وی ، نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و یوتویوب را برای کاربران فراهم سازد. از دیگر قابلیت های مشترک جدید ترین سری تلویزیون های شارپ پشتیبانی از Chromecast و دستیار صوتی گوگل اسیستنت است.

اولین سری تلویزیون 2021 شارپ

این تلویزیون ها فریم یا قاب دارند اما بسیار باریک هستند به قدری که شارپ ترجیح داده از این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون بدون قاب یاد کند. از لحاظ ظاهری نیز شباهت های زیادی دارند اما پایه های تلویزیون سری DN متفاوت طراحی شده است.

کمپانی شارپ گفت: یکی از مزایا تلویزیون باریک به خاطر طراحی ساده و پایه های شیک این است که به راحتی با دکوراسیون خانه ترکیب می شود. در عین حال یک ظاهر مینیمالیستی می تواند تصاویر را بدون حد و مرز به نمایش بگذارد.

تفاوت اصلی تلویزیون های سری 2021 شارپ مربوط به پشتیبانی از پخش ویدیو و صدا است. شارپ DL از فرمت های صوتی معمولی و فرمت های پایه HDR  که شامل HDR10 و HLG است  پشتیبانی می کند. سری DN اگرچه کمی گران تر است اما از فناوری  Dolby Vision و Dolby Atmos برخوردار است.

مدل های 65 اینچی DN و DL همچنین از سیستم صوتی قدرتمند تر 2.1 که توسط هارمن کاردن ساخته شده اند برخوردارند.

تلویزیون شارپ سری DL (DL2 ، DL3 ، DL4) و DN (DN3 ، DN4 ، DN5) در ماه های ژوئیه تا آگوست در اروپا به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟