قیمت انواع گیرنده دیجیتال در بازار + جدول
اخبار لوازم خانگی

قیمت انواع گیرنده دیجیتال در بازار + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  گیرنده دیجیتال در واقع یک تبدیل‌ گر است که سیگنال‌ها را از منابع مختلف ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  گیرنده دیجیتال در واقع یک تبدیل‌ گر است که سیگنال‌ها را از منابع مختلف دریافت کرده و طی یک فرآیند پردازش، آن را تبدیل به صدا و تصویر نموده و آماده پخش برای تلویزیون می‌ کند که در انواع مختلفی روانه بازار می شود و در این بخش تلاش شده تا به معرفی مدل های آن ها و ذکر مشخصات و قیمت انواع گیرنده دیجیتال در بازار صوتی و تصویری ایران بپردازیم.

برندهایی مانند دنای، مکسیدر، استارست در بازار گیرنده دیجیتال شناخته شده هستند که طبق سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از مدل های معرفی شده را انتخاب و خریداری کنید. این گیرنده های دیجیتال معمولا دارای یک نمایشگر چند زبانه است و شما می توانید با توجه به راحتی خودتان زبان دستگاه را تغییر دهید. برای اتصال این گیرنده به تلویزیون می توانید از طریق پورت HDMI و AV اقدام کرده و تصاویر با کیفیتی را دریافت کنید.  کیفیت بالای محتوای تصویری و شنیدن صدای واضح و با کیفیت  برای اکثر افراد اهمیت دارد که با داشتن یک گیرنده‌ دیجیتال می توانید از بهترین امکانات تلویزیونی بهره ببرید.

این دستگاه‌ ها می توانند تصاویر را با بهترین کیفیت و کمترین مقدار نویز نمایش دهند. این گیرنده‌های دیجیتال نیازی به آنتن‌های بزرگ و جاگیر ندارند و با یک آنتن کوچک کار می‌کنند. در ادامه جدول قیمت انواع گیرنده دیجیتال در بازار ایران را مشاهده می کنید که به معرفی مشخصات آن ها نیز پرداخته شده است.

قیمت انواع گیرنده دیجیتال در بازار + جدول

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟