عرضه سه تلویزیون تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

عرضه سه تلویزیون تی سی ال از 7 ژوئیه در بازار لوازم خانگی هند آغاز می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار تلویزیون های هوشمند برتر هند با عرضه سه تلویزیون تی سی ال گسترش خواهد ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار تلویزیون های هوشمند برتر هند با عرضه سه تلویزیون تی سی ال گسترش خواهد یافت. یکی از این سه تلویزیون هوشمند جدید تی سی ال تلویزیون C825 4K miniLED است که از صفحه نمایش miniLED برخوردار شده است. این کمپانی علاوه بر تلویزیون C825 همچنین تلویزیون های C725 و C728 را به بازار عرضه خواهد کرد که هر دو مدل دارای یک صفحه نمایش OLED هستند.

عرضه سه تلویزیون تی سی ال

تلویزیون های جدید تی سی ال از چندین قابلیت و امکانات چشمگیر برخوردار شده که برخی از آنها Dolby Vision  و Dolby Atmos هستند که بخش های خاصی از بازار را هدف قرار داده اند.

قیمت برخی از مدل های سری جدید تلویریون های سری C 2021 تی سی ال مشخص شده است. به طور مثال تلویزیون 50 اینچی سری C725 با قیمت64990 روپییه (872 دلار) به فروش می رسد. همچنین تلویزیون 65 اینچی miniLED مدل C825 149،990 روپییه (2.012 ~ دلار) قیمت خواهد داشت . تمامی تلویزیون های مدل های ذکر شده  از 7 ژوئیه در بازار هند دردسترس خواهند بود.

همانطور که گفته شد طی عرضه سه تلویزیون تی سی ال، سری مینی ال ای دی C825 نیز به فروش می رسد. این تلویزیون هوشمند از ویژگی های برتر برخوردار است و به خوبی می تواند اولین تلویزیون مینی QLED در شبه قاره باشد. هر چند که تلویزیون C725 از طریق دوربین داخلی خود قابلیت مکالمه ویدیویی را ارائه می دهد و تلویزیون هوشمند سری  C728 از ویژگی هایی برای گیمینگ با کیفیت بالا برخوردار است اما به طور کلی سری C825 برتر از آنها به شمار می آید.

عرضه سه تلویزیون تی سی ال

 ویژگی های تلویزیون مینی LED پیشرفته C825 نشان می دهد که خروجی صوتی و تصویری با کیفیت و واضحی را برای تجربه تماشایی جذاب ارائه می دهد. تصاویر عالی این تلویزیون نتیجه ویژگی Dolby Vision، وجود نانوکریستال های Quantum Dot و سنسور های نوری آن است که کیفیت تصویر را بر اساس شرایط نور محیط اتاق بهینه سازی می کند. این محصول تی سی ال قادر است با دوربین جادویی زاویه دید 1080p در تماس های ویدئویی و کنترل های حرکتی پشتیبانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟