تلویزیون سری P1 شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون سری P1 شیائومی با اندروید 10 به بازار اروپا راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که برای اولین بار در ماه مه اعلام شد، طی این هفته به طور رسمی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که برای اولین بار در ماه مه اعلام شد، طی این هفته به طور رسمی تلویزیون سری P1 شیائومی به عنوان یک تلویزیون 4K با سیستم عامل اندروید 10 در اروپا عرضه شد. این تلویزیون جزو تلویزون های LCD با قیمتی ارزان بوده که در اندازه های 32 تا 55 اینچ تولید می شوند.

کمپانی چینی شیائومی فعالیت خود را در قاره اروپا برای اولین بار در کشور های آلمان، روسیه و اسپانیا در اواخر سال 2019 با فروش تلویزیون آغاز نمود. از آن زمان تاکنون این فعالیت را افزایش دارده و به کشورهای بیشتری مانند ایتالیا و کشور های نوردیک گسترش داده است.

این شرکت هو اکنون در حال گسترش خط تولید خود در اروپا به وسیله تلویزیون سری P1 شیائومی است. البته این کمپانی در این راستا در سال جاری مدل های گران قیمت تری را  با نام  Q1 نیز به بازار اروپا معرفی نمود. لازم به ذکر است که تلویزیون P1 و Q1 در مناطقی مانند آسیا نیز موجود است.

این تلویزیون ها در 43 ، 50 و 55 اینچ با رزولوشن 4K ، پنل ال سی دی 50 / 60هرتز ، Android TV 10 و HDMI 2.1 با eARC روی درگاه های HDMI 2.0 ارائه می شوند. خالی از لطف نیست اگر بدانید مدل 32 اینچی این سری از تلویزیون های شیائومی دارای رزولوشن 768p و اندروید تی وی 9 است.

تلویزیون سری P1 شیائومی

شیائومی همانند کمپانی تی سی ال در جهت بالا بردن قابیلت ها و امکانات هوشمند از Chromecast، دستیار صوتی گوگل اسیستنت، Google Play و غیره استفاده نموده و با Google همکاری کرده است.

تلویزیون های P1 شیائومی اکنون در کشورهای منتخب اروپایی با قیمت 300 یورو (32 “) ، 500 یورو (43”) ، 600 یورو (50 “) و 700 یورو (55”) در دسترس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟