ورود ماشین ظرفشویی هایسنس به استرالیا
اخبار لوازم خانگی

ورود نخستین ماشین ظرفشویی هایسنس به استرالیا تایید شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از رسانه های معتبر استرالیایی خبری درباره اولین ورود ماشین ظرفشویی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از رسانه های معتبر استرالیایی خبری درباره اولین ورود ماشین ظرفشویی هایسنس به استرالیا منتشر نمودند. در واقع هایسنس برای اولین بار در بازار ماشین ظرفشویی استرالیا حضور پیدا کرده که طیف وسیعی از ماشین های ظرفشویی های حضور یافته در بازار استرالیا در اروپا طراحی و ساخته می شوند.

بعد از انتشار خبر ورود ماشین ظرفشویی هایسنس به استرالیا مشخصات این محصولات نیز برای خریداران مشخص شد. ماشین های ظرفشویی این برند در رنگ های سفید، استیل ضد زنگ و مشکی به ترتیب 1099 دلار ، 1199 دلار و 1299 دلار در دسترس هستند.

ورود ماشین ظرفشویی هایسنس به استرالیا

در این دستگاه به کمک یک صفحه نمایشگر که کاملاً دیجیتال است امکان انتخاب آسان بین حالت های تمیز کردن و شستشو فراهم می شود.  از بین برنامه های شستشو این محصول می توان به یک چرخه سریع 15 دقیقه ای، برنامه فشرده و تمیز کردن دستگاه اشاره کرد. ماشین ظرفشویی هایسنس توانست عملیات شستشو را در سه سطح با افزودن بازوی اسپری آب فوقانی در جهت توزیع بهتر آب و افزایش کیفیت شستشو فراهم سازد.

فناوری اینورتر هایسنس باعث کاهش سطح سر و صدا در هنگام کار ماشین ظرفشویی می شود در حالی این نوع موتور ها باعث کاهش مصرف انرژی نیز خواهد شد. این نوع موتور های هایسنس باعث شده تا ماشین های ظرفشویی های این برند در درجه بندی انرژی معمولا دارای 3.5 ستاره و در درجه بندی آب 4.5 ستاره باشند.

ورود ماشین ظرفشویی هایسنس به استرالیا

این محصول از سه سبد انعطاف پذیر، حداکثر 16 مکان قابل تنظیم، سینی کشویی کارد و چنگال مخصوص و وسایل آشپزخانه برخوردار است که می توان آن را از دستگاه بیرون آورد و دوباره نصب نمود. همچنین لازم است بدانید که فناوری منحصر به فرد هایسنس در باز کردن خودکار درب باعث ثبت یک اختراع جدید شده است. این محصول به طور خودکار در پایان هر چرخه درب دستگاه را باز می کند تا وسایل شسته شده قبل از برداشت کاملاً خشک شوند و بخار های داخل دستگاه این امکان را می دهد تا کامل خارج شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟