بهترین ماشین ظرفشویی
اخبار لوازم خانگی

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران + ویدیو و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیا می دانید بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران کدام است؟ بهترین ماشین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیا می دانید بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران کدام است؟ بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی متعلق به کدام برند ها بوده ؟ عنوان بهترین ماشین ظرفشویی 2021 و بهترین ماشین ظرفشویی 2020 به کدام مدل ها تعلق گرفته و یا ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه؟ پاسخ تمامی این سوالات پیش ماست.

از آنجایی که ماشین ظرفشویی تاثیر بسزایی در انجام کار های خانه دارد در دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما برای خرید ماشین ظرفشویی نیاز است که با بهترین مارک های ماشین ظرفشویی و با بهترین مدل ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می کند تا خرید بهتری داشته باشید و بتوانید با توجه به معیار ها خود بهترین ماشین ظرفشویی را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین ماشین ظرفشویی

ما در این متن به موارد زیر خواهیم پرداخت تا بتوانید راحت تر بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب نمایید

  • بهترین ماشین ظرفشویی بازار ایران
  • بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی
  • بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما
  • بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا
  • بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی
  • بهترین ماشین ظرفشویی ال جی
  • بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • پرفروش ترین ماشین ظرفشویی ایران
  • بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس
  • پرفروش ترین ماشین ظرفشویی امرسان
  • بهترین ماشین ظرفشویی 2021
  • بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو
  • پرفروش ترین ماشین ظرفشویی
  • بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما
  • ماشین ظرفشویی دوو خوبه یا پاکشوما
  • بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی ایرانی
  • بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما
  • ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه؟
  • بهترین مارک ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی دوو یا اسنوا
  • ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه
  • ماشین ظرفشویی اسنوا خوبه یا پاکشوما

 

هدف اصلی ما آشنایی شما با ماشین ظرفشویی های موجود در بازار ایران بوده تا بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین ماشین ظرفشویی را خریداری نمایید. اگر چه برند های مختلفی در بازار وجود دارد اما قطعا همه آنها از کیفیت معقولی برخوردار نیستند به همین دلیل شناخت بهترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار لوازم خانگی و همچنین آشنایی با بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی می تواند تاثیر بسزایی در خرید شما داشته باشد.

ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه

بهترین ماشین ظرفشویی

تولیدکنندگان کشور بعد اعمال تحریم های آمریکا سعی و تلاش خود را چندین برابر کردند تا بتوانند نیاز های بازار داخلی را براورده سازند. در همین راستا تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز دامنه محصولات را افزایش و روند تولید خود را ارتقا دادند تا بتوانند بسیاری از لوازم خانگی مورد نیاز مشتریان را فراهم سازند. بسیار از افراد بیش از گذشته تمایل به خرید ماشین ظرفشویی دارند تا بتوانند در مصرف انرژی و وقت خود صرفه جویی کنند. این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان داخلی خط تولید ماشین ظرفشویی های خود را راه اندازی کنند و محصولات خود را مطابق با نیاز مشتری طراحی نمایند. ما در بازار لوازم خانگی شاهد ماشین ظرفشویی های متنوعی هستیم به همین دلیل شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ماشین ظرفشویی ایرانی چه مارکی خوبه و بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی کدام است.

شاید تصور کنید که کیفیت ماشین ظرفشویی های خارجی بهتر از تولید داخل است اما این تصور درست نیست زیرا تولیدکنندگان ایرانی تمام توان خود را در جهت عرضه و تولید محصولاتی گذاشته اند که بالا ترین کیفیت را دارند اگر چه در این مسیر مشکلات زیادی نیز مواجه شدند اما ارائه لوازم خانگی با کیفیت در اولویت آن ها قرار دارد. اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگویم ماشین ظرفشویی ایرانی و یا هر لوازم خانگی ایرانی دیگر قیمت مناسب تری نسبت به کالا های خارجی دارد ولی از کیفیت مناسبی برخوردارند. به همین دلیل می توانید ماشین ظرفشویی های ایرانی را در لیست خرید خود قرار دهید.

در ادامه این مطلب ما بهترین ماشین ظرفشویی های ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید پس از مقایسه آنها خرید آگاهانه ای داشته باشید.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

در لیست بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی می توانید شاهد بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس ، بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما ،بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا و بهترین ماشین ظرفشویی امرسان باشید و با مطالعه خصوصیات و مقایسه آن ها بهترین ماشین ظرفشویی را برای خود انتخاب نمایید.

علاوه بر این قیمت بهترین ماشین ظرفشویی های بازار برای شما بروز رسانی شده تا اطلاعات دقیق تری در دست داشته باشید.

بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های ایرانی بوده که از امکانات ویژه ای برخوردار شده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W

مشخصات کلی

 

نوع

مبله
ظرفیت

14 نفر

تعداد برنامه های شستشو

8 برنامه اصلی و 3 برنامه انتخابی
تعداد سبد

3 عدد

سایر امکانات

طبقات مجزا، برنامه شستشو مخصوص ظروف کریستال، صدای کم 47 دسی بل، برنامه شستشو ظروف بسیار کثیف، حالت خیس خوردن ظروف، امکان تنظیم ارتفاع سبد دوم، برنامه شستشو دلخواه

قیمت محصول

16400000 تومان

اگر جزو آن دسته از خانواده های پر جمعیت هستید و یا مهمانی های زیادی را برگزار می کنید ماشین ظرفشویی جی پلاس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به کمک این محصول بعد از اتمام مهمانی دیگر نگرانی شستشو ظروف را نخواهید داشت زیرا می تواند حجم زیادی از بشقاب و لیوان ها را در خود جای دهد. میزان مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی A++ بوده که می تواند مصرف برق و آب را به مقدار چشم گیری برای ظرف شستن کاهش دهد. لازم به ذکر است که این دستگاه جزو پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های ایرانی نیز به شمار می آید و جی پلاس یکی از بهترین مارک های ماشین ظرفشویی ایرانی است.

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

این مدل دارای سه رنگ سفید، نقره ای و استیل بوده و با قیمت 16 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد. اگر به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان هستید ما به شما ماشین ظرفشویی جی پلاس را پیشنهاد می دهیم.

 

بهترین ماشین ظرفشویی اسنوا

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

یکی دیگر از بهترین مارک ماشین ظرفشویی اسنوا است. در بین تمامی ماشین ظرفشویی های ایرانی موجود در بازار ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W به عنوان یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های ایرانی شناخته می شود. در ادامه این بخش به نقد و بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا پرداخته ایم و مزایا و معایب ماشین ظرفشویی اسنوا را بازگو نمودیم. می توانید با مطالعه مشخصات این محصول و بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما و دوو متوجه شوید که ماشین ظرفشویی اسنوا خوبه یا پاکشوما ، همچنین به پاسخ سوال ماشین ظرفشویی دوو یا اسنوا خواهید رسید.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

مشخصات کلی

 

نوع

ایستاده
ظرفیت

12 نفر

تعداد برنامه های شستشو

 6 برنامه اصلی
تعداد سبد

2 + یک طبقه مخصوص قاشق و چنگال

سایر امکانات

خشک کن اضافه، برنامه شستشو ظروف شیشه ای و ظریف، سیستم عیب یابی هوشمند، صدای 49 دسی بل، امکان شستشو ظروف با نصف ظرفیت

قیمت محصول

15090000 تومان

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

بر اساس نظر خریداران این محصول، کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا معقول بوده و اکثر مشتریان از عملکرد آن راضی هستند. این ماشین ظرفشویی در سه رنگ استیل، سفید و تیتانیوم به فروش می رسد که قیمت رنگ سفید آن نسبت به دو رنگ دیگر ارزان تر است. قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا 12 نفره از 14820000 شروع و تا سقف 15090000 بوده که بسته به رنگ دستگاه متفاوت است.

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

کاربران زیادی می پرسند که ماشین ظرفشویی دوو خوبه یا پاکشوما ، معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست ، بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما کدام است ، ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه؟ و مزایای ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست . در این قسمت می توانند به پاسخ سوال خود برسند.

پاکشوما یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی بوده که ماشین لباسشویی های این برند از قدیم تا کنون شهرت بسیاری دارد. با پیشرفت فناوری و علم این کمپانی نیز محصولات خود را گسترش داد و توانست محصولات با کیفیت دیگری را نیز به بازار عرضه نماید. حال بسیاری از محصولات این برند از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … در لیست بهترین لوازم خانگی ایرانی قرار دارند و رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نموده اند. بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 15302 بوده که در امکانات کاربردی دارد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

مشخصات کلی

 

نوع

مبله
ظرفیت

15 نفر

تعداد برنامه های شستشو

 7 برنامه اصلی
تعداد سبد

3 عدد

سایر امکانات

آلارم اتمام مایع جلا دهنده، برنامه شستشو برای ظروف بسیار کثیف، امکان شستشو میوه و سبزیجات، دارای سه بازوی آبپاش،  سیستم تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت

قیمت محصول

20420000 تومان

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

این ماشین ظرفشویی پاکشوما صدای کمی تولید می کند به طوری که میزان این صدا 49 دسی بل است از طرفی میزان مصرف انرژی آن A++ تعیین شده که بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد. همچنین به وسیله بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما علاوه بر ظروف شکننده و حساس، ظروف بسیار کثیف و چرب می توان میوه و سبزیجات را بشویید.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی پاکشوما 20 میلیون و 420 هزار تومان است.

بهترین ماشین ظرفشویی امرسان / ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

یکی از پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های ایرانی و بهترین ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3 بوده که قیمت ماشین ظرفشویی امرسان قیمت 16651000 تومان است.

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

مشخصات کلی

 

نوع

مبله

ظرفیت

14 نفر

تعداد برنامه های شستشو

 7 برنامه اصلی
تعداد سبد

3 عدد

سایر امکانات

سبد مخصوص قاشق و چنگال، طبقه متحرک، برنامه شستشو خود دشتگاه، حالت بخارشو، شستشو با دمای بالا

قیمت محصول

 16651000 تومان

این محصول دارای برنامه شستشو میوه و سبزیجات، شروع با تاخیر شستشو با نصف ظرفیت دستگاه، شستشوی سریع در یک ساعت و همچنین مجهز به قفل کودک است.  میزان مصرف انرژی ماشین ظرفشویی امرسان A+++ بوده که یکی از کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی های ایرانی به شمار می آید.

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

تا به اینجا با بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی ، بهترین ظرفشویی های ایرانی ، قیمت ماشین ظرفشویی های ایرانی و برترین محصولات موجود در بازار آشنا شدید در ادامه با بهترین ماشین ظرفشویی های 2020 و بهترین ماشین ظرفشویی های رومیزی و همچنین برترین ماشین ظرفشویی های خارجی موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت.

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی

در این بخش شما با بهترین ماشین ظرفشویی خارجی موجود در بازار ایران آشنا خواهید شد. همنطور که می دانید بعد اعمال تحریم های آمریکا بسیاری از برند ها و شرکت های خارجی به فعالیت خود در کشور خاتمه دادند. در ادامه روند این قطع همکاری و خروج شرکت ها، هیچ گونه لوازم خانگی از برند هایی همانند ال جی ، سامسونگ و بوش به صورت قانونی وارد ایران نشد. اگر چه قاچاق کالا ادامه دارد و بسیاری لوازم خانگی به صورت غیر قانونی وارد بازار می شوند اما اجرای برخی از طرح های سازمان مبارزه با قاچاق کالا باعث شده تا بسیاری از انبار های لوازم خانگی قاچاق جمع آوری شوند. تمامی این مسائل باعث شده تا جدید ترین لوازم خانگی از برند های خارجی به کشور ورود قانونی نداشته باشد و در بازار به فروش نرسد.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح بدهیم باید بگوییم که جدید ترین ماشین ظرفشویی ال جی 2021 و یا هر لوازم خانگی جدید دیگری در بازار ایران به فروش نمی رسد در نتیجه نمی توان بهترین ماشین ظرفشویی 2021 و بهترین ماشین ظرفشویی 2020 بازار ایران را نام برد اما برخی از مدل های قدیمی تر از برند های خارج شده همچنان در بازار موجود هشتند و به فروش می رسند که ما در ادامه برترین ماشین ظرفشویی های آن ها به شما معرفی خواهیم کرد.

در این قسمت به موارد زیر خواهیم پرداخت

  • بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • بهترین ماشین ظرفشویی ال جی
  • بهترین مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • بهترین ماشین ظرفشویی دوو
  • قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • بهترین مدل ماشین ظرفشویی ال جی
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ خوبه؟

بهترین ماشین ظرفشویی دوو

لوازم خانگی دوو اگر چه اصلتا ایراین نیستند اما تحت تاثیر تحریم ها قرار نگرفت و حتی فعالیت خود را در ایران افزایش داد. قبل از آن که بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو را به شما معرفی کنیم بهتر است کمی به تاریخچه دوو و حضور آن در ایران بپردازیم.

دوو در سال 1967 در شهر سئول تاسیس شد و صنعت خودرو سازی فعالیت می کرد به طوری که در سال 1997 دومین رتبه این صنعت  را به خود اختصاص داد حال نیز این کمپانی در زمیه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. در ایران محصولات برند دوو به واسطه مجموعه گروه انتخاب عرضه می شوند البته علاوه بر عرضه، مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش این برند نیز بر عهده گروه انتخاب است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم به همراه لیست قیمت

بهترین ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560 بوده که با قابلیت و امکانات منحصر بفردی در دسترس مشتریان قرار گرفته است و توانسته در لیست ماشین ظرفشویی های برتر بازار ایران قرار بگیرد. لازم به ذکر است که اگر به دنبال نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو هستید می توانید لوازم خانگی مورد نظرتان را از برند شاپ های دوو در سراسر ایران تهیه نماید.

برند دوو یک برند کره ای بوده که در ایران فعالیت دارد و خدمات پس از فروش این کمپانی توسط گره انتخاب سرویس ارائه می شود.

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560

مشخصات کلی

 

نوع

مبله
ظرفیت

15 نفر

تعداد برنامه های شستشو

 6 برنامه اصلی
تعداد سبد

3 عدد

سایر امکانات

برنامه آبکشی،  دارای دو بازوی آبپاش و یک آبفشان سقفی،   سیستم شستشوی سریع 34 دقیقه ای ، قابلیت تغییر و جابه جایی سبد ها ،  شروع شستشو با تاخیر 24 ساعته

قیمت محصول

 17900000 تومان

بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ / ماشین ظرفشویی سامسونگ خوبه؟

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175 بوده که نیاز به تعریف ندارد. سامسونگ که به غول فناوری کره ای مشهور است لوازم خانگی با کیفیتی را در سراسر جهان به فروش می رساند و همیشه بالا ترین میزان رضایت مشتری را در تمامی قاره ها دارد پس  پاسخ سوال ” ماشین ظرفشویی سامسونگ خوبه؟ ” واضح است. فعالیت های این شرکت بزرگ از اوایل دهه 90 شمسی در ایران در زمینه لوازم خانگی به طور کامل قطع شد. با حال در بین ماشین ظرفشویی های سامسونگ که در ایاران به فروش می رسند مدل D175 عنوان بهترین مدل ماشین ظرفشویی سامسونگ را از آن خود کرد.

در جدول زیر می توانید خصوصیات ماشین ظرفشویی سامسونگ را مطالعه نمایید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D175

مشخصات کلی

 

نوع

توکار
ظرفیت

14 نفر

تعداد برنامه های شستشو

 7 برنامه اصلی
تعداد سبد

3 عدد

سایر امکانات

سیستم ضدعفونی کردن ظروف، قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها ، برنامه شستشوی ظروف حساس و شکننده ، قابلیت شست‌وشوی میوه و سبزیجات  

قیمت محصول

 20400000 تومان

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار ایران

قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ 20 میلیون و 400 هزار تومان بوده که نسبت به ماشین ظرفشویی های ایرانی و امکانات این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی

بهترین ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75 به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی ال جی در بازار ایران به فروش می رسد. این دستگاه با ظاهری زیبا با ظرفیت 14 نفره طراحی شده و از سیستم تشخیص کثیفی برخوردار است. از مزایا این ماشین ظرفشویی می توان به سیستم عیب یاب هوشمند، صدای بسیار کم حین کار و برخورداری از موتور اینورتر دایرکت‌ درایو اشاره نمود. حال حتما این سوال برایتان پیش آمده است که معایب ماشین ظرفشویی ال جی چیست، باید بدانید که با توجه به بررسی های ما و نظر کسانی که این دستگاه را خریداری نمودند، یکی از آشکار ترین معایب آن قیمت بسیار بالا است.

بهترین ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75

مشخصات کلی

 

نوع

مبله

ظرفیت

14 نفر
تعداد برنامه های شستشو

7 برنامه اصلی و 6 برنامه اختیاری

تعداد سبد

3 عدد
سایر امکانات

برنامه شستشوی خودکار ، سیستم شستشوی ظروف حساس ، شستشوی اقتصادی یا اکو، برنامه شستشو سریع , سیستم بخارشو

قیمت محصول

45300000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟