تلویزیون دیواری  microLED سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

از تلویزیون دیواری microLED سامسونگ با ساختاری باریک تر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته از تلویزیون دیواری  microLED سامسونگ با ساختاری باریک تر رونمایی شد. ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته از تلویزیون دیواری  microLED سامسونگ با ساختاری باریک تر رونمایی شد. بر اساس اخبار منتشر شده، این محصول جدید در بازار داخلی کره جنوبی و برخی از کشور های منتخب جهان عرضه می شود. این تلویزیون جدید با رزولوشن بالا تر و نرخ بروز رسانی بهتری نسبت به نسخه قبلی ارائه خواهد شد.

تلویزیون دیواری  microLED سامسونگ بیش از 1000 اینچ بوده که در واقع وظیفه دارد در فروشگاه ها و نمایشگاه ها به عنوان یک صفحه نمایش گسترده محتوا های مورد نظر را با مقیاس مناسب و با رزولوشن 16K به نمایش بگذارد. همچنین این صفحه نمایش مدولار است یعنی اندازه و ابعاد آن را می توان به راحتی تغییر داد و همچنین سرعت بروز رسانی آن 120 هرتز بوده و قطر آن نسبت به مدل های قبلی باریک تر است.

تلویزیون دیواری  microLED سامسونگ

این تلویزیون دیواری نسبت به نسخه های قدیمی خود شفافیت بیشتری در رنگ و مراحل نصب آسان تری دارد. البته همچنین دارای یک پردازنده Micro AI بازسازی شده و بهبود یافته است که کیفیت فیلم ها را ارتقا داده و نویز فیلم ها را از بین می برد علاوه بر این، سامسونگ از فناوری Black Seal و Ultra Chroma برای نمایش فیلم های جذاب تر استفاده کرده است. این تلویزیون همچنین دارای ویژگی هایی همانند HDR10 + ، حالت Eye Comfort بوده و همچنین از قابلیت اتصال بی سیم به دستگاه های دیگر برخوردار شده است.

تلویزیون دیواری  microLED سامسونگ

همانطور که گفته شد، تلویزیون دیواری  microLED 2021 سامسونگ  در حال حاضر در بازارهای منتخب جهانی در دسترس است و اطلاعات کمی در مورد جزئیات قیمت و برخی از قابلیت های این دستگاه وجود دارد. لازم به ذکر است که بازارهای انتخابی سامسونگ که این تلویزیون در آن ها به فروش خواهد رسید هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟