اخبار لوازم خانگی

شرایط شرکت در جشنواره اپلیکیشن های تلویزیون سام / فروش ویژه ماشین لباسشویی های سام آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سام بازار از برگزاری جشنواره اپلیکیشن های تلویزیون سام  ویژه تمامی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سام بازار از برگزاری جشنواره اپلیکیشن های تلویزیون سام  ویژه تمامی کاربران تلویزیون های هوشمند این برند ایرانی خبر داد. از طرفی دیگر مشتریان می توانند با شرکت در جشنواره تابستان پاکیزه ماشین لباسشویی های سام تا 20 میلیون ریال تخفیف بگیرند.

برند سام با برگزاری این جشنواره های فروش قصد دارد تا مشتری را برای خرید یعدی ترغیب کنید و در واقع به دنبال جلب اعتماد بیشتر مشتری است که در ادامه به نحوه شرکت در جشنواره اپلیکیشن های تلویزیون سام و جشنواره تابستان پاکیزه ماشین لباسشویی های سام می پردازیم.

چگونه درجشنواره اپلیکیشن های تلویزیون سام  شرکت کنیم ؟

برای نخستین بار است که جشنواره اپلیکیشن های تلویزیون سام برگزار می شود و جوایز اولین دوره از این مسابقات 10 کارت هدیه به ارزش 500 هزار تومان برای 10 نفر است.

برای شرکت در این جشنواره تنها کافی است که امتیاز خود را با کلیک بر روی برنامه های سام بازار تلویزیون هوشمند خود بالا ببرید و به عبارت دیگر با افزایش تعداد کلیک و ورود به این برنامه شانس خود را برای دریافت یک کارت هدیه 500 هزار تومانی بیشتر کنید.

سام بازار هدف از برگزاری این جشنواره را قدردانی از کاربران تلویزیون های هوشمند خود اعلام کرده و تنها کافی است که در سام بازار ثبت نام کرده زیرا قرعه کشی براساس شماره همراه کاربر انجام می شود و در واقع ورود و ثبت نام در سام بازار الزامی است.

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی های تلویزیون های سام را بیشتر بشناسید + ویدیو

زمان و نحوه قرعه کشی

علاقه مندان می توانند تا پایان روز یکشنبه 17 مرداد 1400 در این جشنواره شرکت کنند و برای ورود به آن تنها باید تا تاریخ اعلام شده برنامه را نصب و استفاده کنند و با افزایش تعداد کلیک شانس خود را برای دریافت کارت هدیه 500 هزار تومانی امتحان کنند.

برای اطلاع از نتایج قرعه کشی باید تا روز دوشنبه 18 مرداد 1400 منتظر بمانید. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از اینستاگرام سام سرویس و یا سام بازار پخش خواهد شد.

تلویزیون های سام الکترونیک با تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و این تولید کننده لوازم خانگی در تلاش است با ارائه تخفیف های ویژه و برگزاری جشنواره های فروش، مشتریان را برای خرید محصولات این شرکت تشویق کند. جالب است بدانید که با سفارش غذا در اپلیکیشن اسنپ فود  تلویزیون های سام می توانید از 10 درصد تخفیف ویژه بهره ببرید.

جشنواره تابستان پاکیزه ماشین لباسشویی های سام

جشنواره تابستان پاکیزه ماشین لباسشویی های سام

جشنواره تابستان پاکیزه ماشین لباسشویی های سام  به تازگی آغاز شده و مشتریان با خرید محصولات این شرکت می توانند تا 20 میلیون ریال تخفیف بگیرند. مدت زمان شرکت در این فروش ویژه محدود بوده و برای اطلاع از مدل هایی که شامل این طرح می شوند می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟