جدیدترین تلویزیون اولد فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین تلویزیون اولد فیلیپس به بازار اروپا عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین تلویزیون اولد فیلیپس با درگاه HDMI 2.1 به بازار اروپا عرضه شده است. بر ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدیدترین تلویزیون اولد فیلیپس با درگاه HDMI 2.1 به بازار اروپا عرضه شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، این مجموعه از چهار مدل تلویزیون اولد برخوردار ده و اولین تلویزیون اولد فیلیپس در سایز 77 اینچی در این مجموعه جای گرفته است.

خالی از لطف نیست اگر بدانید در بین جدیدترین تلویزیون های اولد فیلیپس تلویزیون های سری 7 این کمپانی نیز جای گرفته است. همانطور که می دانید فیلیپس سری 7 تلویزیون های اولد خود در اواخر بهار رونمایی و عرضه نمود. حال این کمپانی تصمیم دارد در برخی دیگر از نقاط اروپا تلویزیون های سری هفت را به فروش برساند تا کاربران اروپایی بتوانند طیف وسیعی از امکانات و تکنولوژی را در اختیار داشته باشند. تلویزیون OLED705 در حالی که مقرون به صرفه ترین مدل فیلیپس است اما شماری از فناوری های را ندارد در حالی که تلویزیون  OLED706  دارای HDMI 2.1 و چندین ویژگی دیگر است.

جدیدترین تلویزیون اولد فیلیپس

فیلیپس برای اولین بار پورت های HDMI 2.1 را در تلویزیون های خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است که در حال حاضر، فقط کنسول PlayStation 5 و Xbox Series X از پهنای باند اضافی در HDMI 2.1 استفاده می کنند اما انتظار می رود در آینده بر روی دستگاه های بیشتری  عرضه شوند. تلویزیون OLED706 و مدل های بالاتر از 4K120 ، VRR (و FreeSync) ، ALLM و eARC پشتیبانی می کند.

جدیدترین تلویزیون اولد فیلیپس

بعد از سری 7 نوبت به تلویزیون های سری 8 می رسد، تلویزیون های این مجموعه دارای Ambilight  چهار طرفه هستند. تلویزیون OLED806 در حال حاضر با اندازه 77 اینچ برای اولین بار  عرضه خواهد شد و همچنین تلویزیون OLED856 از نظر ویژگی ها با OLED806 مطابقت دارد اما تنها تفاوت آن ها در یک نگهدارنده برای نصب است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟