تلویزیون سری 6 تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون سری 6 تی سی ال ماه آینده به فروش خواهد رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون سری 6 تی سی ال با پنل ال سی دی از ماه آینده روانه بازار آمریکا خواهد ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون سری 6 تی سی ال با پنل ال سی دی از ماه آینده روانه بازار آمریکا خواهد شد. این سری از تلویزیون های تی سی ال در واقع نسخه بروز شده سری 6 بوده که با سیستم عامل Roku و رزولوشن 8K به بازار عرضه می شود لازم  به ذکر است که تلویزیون های این مجموعه 65 و 75 اینچی بوده که قیمت آن از 2200 دلار آغاز می شود.

در نمایشگاه CES سال جازی تلویزیون R648 به نمایندگی از تلویزیون های سری 6 TCL معرفی شد. زمانی که تلویزیون های سری 6 معرفی شدند از آن ها به عنوان تلویزیون های ارزان قیمت یاد شد و همچنان نیز این مجموعه تلویزیون های ارزان قیمتی نیز دارد.

تلویزیون سری 6 تی سی ال

تلویزیون R648 تی سی ال در 65 و 75 اینچ با وضوح 8K ، پنل VA LCD ، نور پیش زمینه miniLED (تا 240 منطقه) و پورت HDMI 2.1 (2 پورت ، به علاوه پشتیبانی از VRR و eARC) در دسترس خواهد بود. تلویزیون های این مجموعه از  (HDR10 ، HLG ، Dolby Vision) و همچنین Dolby Atmos پشتیبانی کرده و  همچنین از پردازنده ویدئویی AiPQ TCL استفاده می کنند.

تی سی ال گمان می کند با ارائه رزولوشن 8K برای تلویزیون جدید خود که قیمت مناسبی دارد مسیر جدیدی را برای تلویزیون های 8K که در آینده وارد بازار می شوند طی می نماید. با این حال هنوز کمبود محتوای تصویری با کیفیت 8K وجود دارد البته جدیدترین تلویزیون های 8K اندرویدی TCL در اروپا می تواند ویدیو های 8K یوتیوب را پشتیبانی کند اما به نظر می رسد تلویزیون های جدید 8K Roku تی سی ال در آمریکای شمالی فاقد رمزگشایی AV1 مورد نیاز برای پشتیبانی از ویدیو های 8K یوتیوب هستند.

تلویزیون سری 6 تی سی ال

تلویزیون ها Roku امکان پخش برنامه ها را از سرویس های پخش مانند آمازون، Disney+، Netflix و HBO Max را فراهم می سازد. همچنین  فناوری هایی مانند Apple AirPlay 2 به عنوان بخشی از قابلیت های Roku گنجانده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟