کولر گازی هوشمند هایر
اخبار لوازم خانگی

کولر گازی هوشمند هایر در هند معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایر یکی از کمپانی های چینی بوده که به تولید لوازم خانگی و الکتریکی مشغول ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایر یکی از کمپانی های چینی بوده که به تولید لوازم خانگی و الکتریکی مشغول است. اگر چه این کمپانی به عنوان یک تولیدکننده چینی شناخته می شود اما محصولات آن تحت لیسانس آلمان بوده به طور مثال موتور یخچال های هایر آلمانی است.این شرکت محصولات مختلفی را تولید و عرضه می نماید که اخیرا کولر گازی هوشمند هایر به بازار لوازم خانگی هند به عنوان یکی از محصولات Haier Smart Solutions معرفی شده است.

هایر ادعا کرده که این کولر گازی از loT یا اینترنت اشیا بهره مند بوده که این قابلیت باعث شده تا این دستگاه تهویه هوا کاملا اتوماتیک باشد. کاربران می توانند از طریق نرم افزار Smart Sharing AC کولر گازی هایر را کنترل کنند و از این قابلیت ها استفاده کنند.

کولر گازی هوشمند هایر

این سرویس جدید کاربران را قادر می سازد تا از طریق تلفن های هوشمند خود دستگاه تصویه هوا هایر را تحت کنترل خود قرار دهید. به عنوان بخشی از خدمات، سیستم های کولر گازی به سرور ابری متصل می شوند که کاربران را قادر می سازد تا دستگاه را از راه دور از هر نقطه از طریق برنامه کنترل و مدیریت کنند. با استفاده از مدل پرداخت به ازای استفاده ، این سرویس می تواند در مکان هایی مانند هتل ها یا تختخواب و صبحانه و خوابگاه های آموزشی قابلیت های کاربردی خود را به رخ بکشد.

کولر گازی هوشمند هایر همچنین دارای فناوری تمیز کردن خودکار نمادین Haier می باشند که با فشردن یک دکمه تمیز کردن دستگاه به راحتی و خودکار آغاز می شود. هنگام فعال شدن این حالت یخ های روی لوله های دستگاه تبخیر شده و همچنین تمامی گرد و غبار ها را به دام می اندازد.

کولر گازی هوشمند هایر

بعد از این هر چند وقت یک بار گرد و غبار ها را از طریق آب جذب کرده و آن را از طریق لوله ای که بیرون از دستگاه قرار گرفته خارج می شود. با این قابلیت همیشه کاربران می توانند هوای خنک و تمیز استنشاق نمایند البته فواید دیگری همانند کاهش نوسانات ولتاژ نیز به همراه دارد. این دستگاه نیز از hyper PCB برخوردار شده که باعث ثبات عملکرد کولر گازی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟