تلویزیون های سری 5 و سری 6 تی سی ال مجهز به گوگل تی وی شدند
اخبار لوازم خانگی

تجهیز تلویزیون های سری 5 و سری 6 تی سی ال به گوگل تی وی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی تی سی ال قرار است که ورژن جدیدی از تلویزیون های سری ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده لوازم خانگی تی سی ال قرار است که ورژن جدیدی از تلویزیون های سری 5 و سری 6 تی سی ال را به بازار عرضه کند.

این سری از تلویزیون های تی سی ال از عنوان پرفروش ترین محصولات این شرکت برخوردار هستند که از این پس قرار است به جای استفاده از سیستم عامل روکو از گوگل تی وی بهره ببرند. تلویزیون های این شرکت سال هاست که با سیستم عامل روکو عرضه می شوند و همکاری تی سی ال با گوگل به نوعی سنت شکنی است.

تاکنون جزئیاتی از این همکاری منتشر نشده است اما مقامات تی سی ال تاکید کرده اند که تلویزیون های مجهز به سیستم عامل روکو همچنان در لیست فروش این شرکت چینی قرار دارند و در واقع دست مشتری برای انتخاب باز بوده و از میان سیستم عامل روکو و گوگل تی وی می تواند یکی را انتخاب کند.

تنوع بالا یکی از درخواست های اصلی مشتریان تلقی می شود و از این پس در بازار تلویزیون همانند بازار گوشی های هوشمند( دو سیستم عامل اندروید و  iOS ) به این نیاز توجه شده و مشتریان می توانند سیستم عامل مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

این سری از مدل های تی سی ال که مجهز به سیستم عامل روکو و گوگل تی وی هستند، قیمت و ویژگی های مشترکی دارند اما می توان گفت تفاوت هایی میان آن دو وجود دارد.

تلویزیون سری 6 مجهز به گوگل تی وی از قابلیت نمایش محتواهای 4K با نرخ 120 هرتز برخوردار بوده که این امکان در نسخه های سری 5 وجود ندارد اما تلویزیون های سری 5 گوگل تی وی از سیستم دالبی اتمس پشتیبانی می کنند که در مدل های مجهز به روکو دیده نمی شود. از دیگر ویژگی های مشترک دو سیستم عامل روکو و گول تی وی در نسخه های سری 5 و 6 تی سی ال می توان از پشتیبانی HDR10+، دالبی ویژن، HDR10 و HLG نام برد.

مشتریان با خرید تلویزیون های مجهز به گوگل تی وی می توانند به دستیار صوتی گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشند و کنترل تلویزیون را از راه دور و با کمک فرمان های صوتی به دست بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟