کروم کست برای گوگل تی وی در هند
اخبار لوازم خانگی

کروم کست برای گوگل تی وی در هند در دسترس قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته دانگل کروم کست برای گوگل تی وی به بازار عرضه شد. این دستگاه در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال گذشته دانگل کروم کست برای گوگل تی وی به بازار عرضه شد. این دستگاه در واقع یک راه ارتباطی بین تلویزیون و دیگر فضا ها برقرار می کند که هم اکنون در چندین کشور به فروش می رسند اما شهروندان هندی قادر به خرید آن نبودند زیرا گوگل اجازه فروش این دستگاه را در هند صادر نکرد و ظاهرا قصد انجام آن را هم نیز نداشت. اما اخیرا خبری مبنی بر در دسترس قرار گرفتن کروم کست برای گوگل تی وی در هند با امکانات ویژه منتشر شده است.

کروم کست برای گوگل تی وی در هند

این اطلاعات توسط YouTuber Ustav Techie در 12 اوت از طریق توییتر فاش شد. به گفته وی، گوگل قصد دارد سه محصول جدید خود را به هند عرضه نماید. او در ابتدا این توییت اشاره می کند که Google Nest امسال راهی بازار می شود اما مشخص نمی کند که کدام محصول Nest قرار است وارد بازار شود. با این حال، ما متوجه شدیم که فروشگاه Google India قبلاً Nest Cam (Battery)  جدید را در لیست خود اضافه نموده تا به زودی آن را به فروش به رساند. بنابراین این ممکن است محصول مورد نظر او کروم کست برای کاربران هندی باشد.

همچنین برخی از رسانه ها به طور رسمی تایید نمودند که سه محصول جدید از گوگل وارد بازار هند می شود که منظور از این سه محصول تکنولوژی گوگل نست، هندفری های بی سیم Pixel Buds و Chromecast  برای گوگل تی وی با امکانات ویژه بوده و گوگل همچنان در حال تصمیم گیری برای عرضه گوشی  Pixel 6در هند است.

کروم کست برای گوگل تی وی در هند

لازم است بدانید که هیچ جزئیاتی در مورد این دستگاه و تفاوت آن با مدل عرضه شده در سال گذشته وجود ندارد. با این حال به نظر می رسد با توجه به اینکه اخیراً عرضه دستگاه پخش کننده گوگل توسط FCC تأیید شده است، این بیانیه حقیقت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟