بازار لوازم خانگی ایران
اخبار لوازم خانگی

رکود بازار لوازم خانگی، علیرغم گرانی!

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: در حال حاضر بازار لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: در حال حاضر بازار لوازم خانگی زنجان راکد بوده ولی قیمت بالا است.

سیدمحمد احمدی در رابطه با وضعیت بازار، اظهار کرد: از ابتدای سال در یک بازه زمانی شاهد افزایش و پس از آن کاهش قیمت‌ها بودیم ولی در حال حاضر قیمت‌ ها با توجه به اقدامات شرکت‌های تولیدکننده و افزایش قیمت از جانب آنان، افزایش یافته است.

وی افزود: قریب به یک ماه است که بازار در رکود کامل بوده و کمتر خریدی از جانب مصرف‌کننده انجام شده و افزایش قیمت نیز خود دلیلی برای کاهش مصرف در جامعه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر قیمت کالاهای تولید داخل و محصولات خارجی افزایش یافته و این مسئله در وهله اول مصرف‌کننده را متاثر می‌کند. البته هنوز هم محصولات خارجی با توجه به نوسان‌های بالایی که دالار دارد، مشتری خاص خود را حفظ کرده و بازار فرش دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان یادآور شد: با گران شدن دلار و به تبع آن محصولات خارجی، برخی از مصرف‌کننده‌ها کالاهای ایرانی را خریداری می‌کنند ولی متاسفانه شاهد افزایش قیمت این محصولات نیز هستیم که این افزایش نسبت به کیفیت آن توجیه چندانی ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خرید چند قلم لوازم‌خانگی برای جوانان، بیش از وام ازدواجی است که به آنان تخصیص داده می‌شود و با بالا رفتن انتظارات، خرید جهیزیه روز به روز سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما چیست؟