انتخاب LG به عنوان بهترین برند تلویزیون
اخبار لوازم خانگی

انتخاب LG به عنوان بهترین برند تلویزیون در استرالیا با رای مصرف کنندگان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتخاب LG به عنوان بهترین برند تلویزیون در استرالیا برای ششمین سال متوالی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتخاب LG به عنوان بهترین برند تلویزیون در استرالیا برای ششمین سال متوالی توسط سازمان CHOICE یک سازمان مستقل بررسی نظر مصرف کنندگان، یکی از خبرساز ترین اتفاقات در استرالیا بود.

سازمان CHOICE نوزده مدل از تلویزیون های ال جی را آزمایش کرد و در نتیجه ال جی با بهترین میانگین نمره کلی 87 درصدی از هر سه معیار و مقیاس قابلیت اطمینان انتخاب شده توسط این سازمان (اعتبار برند، رضایت و میانگین نمره آزمون ها) توانست نسبت به رقیب های خود پیشرو باشد و آن ها را شکست دهد.

انتخاب LG به عنوان بهترین برند تلویزیون

تونی براون، مدیر بازاریابی ال جی الکترونیکس در استرالیا درباره سرگرمی های خانگی گفت: در ال جی الکترونیکس ما متعهد هستیم تا زندگی روزمره کسانی که در استرالیا زندگی می کنند را از طریق ارائه سرگرمی های خانگی با کیفیت بی نیاز از چیز های دیگر سازیم.

وی در ادامه افزود: بر اساس شناسایی های پی در پی توسط CHOICE ، در شش سال گذشته نه تنها تعهد خود در عمل را نشان دادیم بلکه وفاداری مصرف کنندگان محصولات ما را نیز ثابت شد. ما بسیار مفتخریم که به طور مداوم عملکرد خوبی داشته ایم و توسط CHOICE و مشتریانمان در استرالیا انتخاب شویم.

لازم است تا کمی بیشتر درباره انتخاب LG به عنوان بهترین برند تلویزیون در استرالیا توسط سازمان CHOICE بدانید، در همین راستا لازم به ذکر است که بیش از 6400 نفر اعضا CHOICE  تجربیات خود در مورد استفاده از محصولات برند های مورد نظر اعلام نمودند و همچنین ارزیابی های متخصصان نیز در انتها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟