نسخه جدید ساندبار Beosound Stage
اخبار لوازم خانگی

عرضه نسخه جدید ساندبار Beosound Stage از برند B&O به بازار لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند Bang & Olufsen معروف به B&O نسخه جدید ساندبار Beosound Stage خود را از مجموعه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند Bang & Olufsen معروف به B&O نسخه جدید ساندبار Beosound Stage خود را از مجموعه «نوردیک یخ» به بازار عرضه نموده البته به جز این محصول 5 ساندبار دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده است.

ساندبار Beosound Stage در سال 2019 به عنوان اولین ساندبار مستقل Bang & Olufsen راهی بازار شد که این دستگاه قادر بود از طریق HDMI eARC یا ARC به هر تلویزیونی متصل شود. در حال حاضر علاوه بر رنگ های بلوطی و آلومینیومی، رنگ خاکستری روشن و آلومینیوم مات وجود دارد.

نسخه جدید ساندبار Beosound Stage

این شرکت اعلام کرد:  نسخه جدید Beosound Stage ترکیبی از آخرین فناوری صوتی و طراحی ساده بوده تا کاربران بتوانند از تماشای محتوا ها با صدایی با کیفیت لذت ببرند. لازم به ذکر است که این ساندبار به اندازه کافی قدرتمند است که نیازی به ساب ووفر جداگانه نیست.

جدیدترین ساندبار Beosound Stage یکی از شش محصول موجود بوده که در مجموعه «Nordic Ice» گنجانده شده خالی از لطف نیست اگر بدانید که این مجموعه یکی از چندین مجموعه برند لوکس AV نیز به شمار می آید. پنج محصول دیگر از این سری که اکنون در رنگ خاکستری روشن نیز موجودند بلندگو های Beoplay A9، Beosound Balance و BeoSound A1 (نسل دوم) و همچنین هدفون Beoplay H95 و Beoplay EQ هستند.

نسخه جدید ساندبار Beosound Stage

درباره مشخصات این ساندبار باید بدانید که 11 واحد بلندگو دارد که برای صدای تلویزیون و موسیقی طراحی شده است. همچنین دارای AirPlay 2 داخلی، بلوتوث و Chromecast و همچنین Beolink Multiroom است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟