بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران راه اندازی شد
اخبار لوازم خانگی

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران دقایقی پیش با حضور ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران دقایقی پیش با حضور انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزیر صمت و شهاب گردان؛ مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی، فاطمه حسینی معاون امور زنان وزارت صمت، علیرضا محمدی دانیالی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران؛ عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در جریان رویداد عنوان کرد: صنعت لوازم خانگی با رشد خوبی مواجه است و در حال حاضربیش از 80 درصد درصد از مواد اولیه تولید کنندگان در داخل تامین می شود.

وی در ادامه از  پویش تهیه جهیزیه از کالای ایرانی حمایت کرد و در این رابطه گفت: خرید لوازم خانگی ایرانی و راه اندازی پویش های این چنینی می تواند منجر به رونق صنعت لوازم خانگی شود.

مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزیر صمت از رشد 11 درصدی تولید لوازم خانگی طی 6 ماه اخیر خبر داد و گفت: حتی در برخی از اقلام  نظیر ماشین لباسشویی رشد بیش از 40 درصدی را تجربه کردیم که امسال برنامه صادرات ما 200 میلیون دلار است و براساس اظهارات و برنامه های وزیر صمت قرار است که طی سه سال آینده صادرات از واردات لوازم خانگی پیشی بگیرد.

عباس هاشمی؛ دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این رویداد به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت لوازم خانگی است که امیدواریم مقامات دولتی در راستای منویات مقام معظم رهبری از این صنعت حمایت کنند.

وی افزود: نمایشگاه امسال علیرغم محدودیت های کرونایی قدرتمند تر از هر سال برگزار شده و با وجود محدودیت در پروازهای خارجی، 7 کشور خارجی از جمله ترکیه و کره جنوبی در این نمایشگاه شرکت کردند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و توسعه و همچنین حمایت از صنعت لوازم خانگی داخلی هر ساله به همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار می شود.از این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران یاد می شود که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استقرار تونل‌های ضدعفونی در ورودی سالن‌ ها میزبان بازدید مردم و صنعتگران است.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در متراژ 35 هزار مترمربع و با حضور 411 واحد تولیدی داخلی و 7 شرکت خارجی افتتاح شده و از امروز تا 28 آبان ماه 1400 آماده استقبال از تولیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟