پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی راه حلی برای جا به جا کردن تلویزیون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته غول فناوری چینی پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی با قابلیت ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته غول فناوری چینی پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی با قابلیت چرخش و حرکت 360 درجه ای به بازار راه پیدا کرد. این نگهدارنده از دسته محصولات سری Lifestyle این کمپانی چینی بوده که برای تلویزیون 65 الی 100 اینچی تولید شده است.

براکت تلویزیون شیائومی از فلز ساخته شده و به گونه ای طراحی شده که وزن تلویزیون بر روی دو پایه باشد. پایه های براکت از لوله های توخالی ضخیم و تقویت شده فلزی ساخته شده است که آنها را قادر می سازد تا 120 کیلوگرم وزن را به آسانی تحمل کنند. علاوه بر این، پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی دارای ویژگی های ایمنی برای محافظت بیشتر از تلویزیون در مقابل لرزش، شیب و اقداماتی که باعث افتادن تلویزیون می شود، است.

پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی

این پایه را می توان در 9 سطح مختلف از لحاظ ارتفاع تنظیم نمود همچنین مجهز به چرخ‌ هایی با قابلیت چرخش 360 درجه ای و ترمزهای پایی بوده که به شما این امکان را می‌ دهد با قرار گرفتن تلویزیون بر روی آن در هر کجا تلویزیون را به راحتی حرکت دهید.

پایه نگهدارنده تلویزیون Mi شیائومی

استند تلویزیون شیائومی برای محیط های حرفه ای و کاری مانند اتاق کنفرانس، دفاتر و نمایشگاه های تجاری طراحی شده که البته به دلیل طراحی ساده و مینیمالیستی که از آن منعکس می شود می توان از آن در خانه نیز استفاده نمود.

پایه نگهدارنده تلویزیون Mi اکنون برای پیش فروش در چین و با قیمت 999 یوان (156 دلار) در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟