بازار فرش مولوی
اخبار لوازم خانگی

برنامه هفته فرش دستباف مرکز ملی فرش ایران در اکسپو 2020 دبی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه رویکرد اصلی برگزاری هفته  فرش دستباف در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه رویکرد اصلی برگزاری هفته  فرش دستباف در نمایشگاه اکسپو دبی، شعار گره همدلی برای صلح جهانی است، برنامه این هفته را اعلام کرد.

فرح ناز رافع با تاکید بر دیپلماسی اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت‌های فرش دستباف گفت: در این هفته که از ۱۸ دی ماه آغاز خواهد شد، رویدادهای هفت‌گانه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویدادهای این یک هفته توسط استان‌های داوطلب با توجه به سنت هر قوم برگزار و در انتهای هر رویداد یک کمپین برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف، «ویکی فرش»، «آکادمی آنلاین فرش دستباف»، «بازار فروش آنلاین فرش دستباف»، «سرویس VOD فرش دستباف» رونمایی خواهد شد.

برنامه هفته فرش دستباف مرکز ملی فرش ایران در اکسپو 2020 دبی اعلام شد

رییس مرکز ملی فرش ایران ضمن تاکید بر حضور بانوان و حمایت از کسب و کارهای مرتبط با آن، اکسپو دبی را رویدادی تجاری، اجتماعی، فرهنگی معرفی و در راستای پیام گره صلح دوستی، فرش را یک رسانه سیار با تصاویری که حکایت‌های تاریخی و میراث فرهنگی و طبیعی دارد، دانست و گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس فرش دستباف در هفته فرش اکسپو دبی نیز از برنامه‌های اکوسیستم دیجیتال می‌باشد.

در ادامه جلسه، نمایندگان استان‌های داوطلب، گزارشی از انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در راستای هرچه بهتر برگزار شدن هفته فرش ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟