دو سری از تلویزیون های شیائومی به الکسا
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های شیائومی به الکسا آمازون مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی بزرگترین برند تلویزیون هوشمند در هند است که این شرکت برای تلویزیون ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی بزرگترین برند تلویزیون هوشمند در هند است که این شرکت برای تلویزیون های هوشمند خود نرم افزار ها در قالب PatchWall به صورت منحصر بفرد ارائه می دهد. شیائومی به خاطر اینکه هر چند وقت یکبار اقدام به بروز رسانی تلویزیون های خود با ویژگی های جدید می کند، بسیار سر زبان ها افتاده است، در حال حاضر نیز دو سری از تلویزیون های شیائومی به الکسا آمازون مجهز می شوند.

دو سری از تلویزیون های شیائومی به الکسا

تمامی تلویزون های شیائومی که در هند به فروش می رسند یک تلویزیون اندرویدی هستند که به صورت پیش فرض از دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره مند شدند. در واقع می توان گفت این تنها پلتفرم خانه هوشمند موجود در این تلویزیون ها است اما حالا شیائومی تصمیم دارد تا این پلتفرم را برای برخی از تلویزیون های منتخب خود در هند تغییر دهد.

این کمپانی می خواهد تلویزیون های سری X ردمی و تلویزیون های 55 اینچ QLED میجیا از برنامه الکسا برخوردار شوند تا بتوان به کمک آن از دستیار صوتی الکسا بر روی تلویزیون استفاده نمود. البته که با به روز رسانی پلتفرم هوشمند این دسته از محصولات شیائومی، سیستم امنیتی پلتفرم نیز ارتقاء یافته است.

دو سری از تلویزیون های شیائومی به الکسا

خبر L[IC ANK تلویزیون های شیائومی به الکسا آمازون به طور مستقیم از سوی Sudeep Sahu، رئیس بخش تلویزیون های شیائومی در هند اعلام شده است، بر اساس گفته های او، تلویزیون های شیائومی به صورت مقطعی آپدیت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟