خدمات پس از فروش پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

چگونه با خدمات پس از فروش پاکشوما ارتباط برقرار کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما برند پاکشوما را می شناسیم درباره محصولات آن شنیده ایم اما می دانید ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما برند پاکشوما را می شناسیم درباره محصولات آن شنیده ایم اما می دانید نصب محصولات پاکشوما بر عهده کدام شرکت است و یا در صورتی که لوازم خانگی پاکشوما شما دچار مشکل شود باید با کجا تماس بگیرید. پاک سرویس به عنوان مرکز خدمات پس از فروش پاکشوما می تواند این فعالیت ها را به کاربران محصولات پاکشوما ارائه دهند، با ما همراه باشید تا با این مرکز بیشتر آشنا شوید.

خدمات پس از فروش پاکشوما

در گذشته خدمات پس از فروش تنها برای محصولات فوق صنعتی و ماشین آلات بسیار پیچیده ارائه می شد زیرا صنعت همانند امروز پیشرفت چشم گیری نداشت و بسیاری از وسایل اطراف پیچیدگی نداشتند. طی چند دهه اخیر شاهد جهش بسیار بزرگ در صنعت بودیم که صنعت لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنا نیست به همین خاطر تمامی برند های معتبر محصولات خود را با خدمات پس از فروش قابل اطمینان عرضه می کنند. برند پاکشوما به عنوان یکی از پیشرفته ترین برند ها در حال تولید طیف وسیعی از لوازم خانگی بوده و تمامی محصولات این برند با گارانتی پاک سرویس به فروش می رسند.

با  مشاهده مستند آن سوی کارخانه های لوازم خانگی می توانید شاهد این پیشرفت باشید.

 

اهمیت خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش پاکشوما

خدمات پس از فروش به عنوان حلقه پنجم از فعالیت عرضه یک سازمان نقش بسیار مهم در جذب مشتری دارد. اهمیت خدمات پس از فروش کمتر از کیفیت تولید نیست زیرا شناسایی کمبود ها، مطلع شدن نظر مشتریان، آشنایی با خواسته مشتریان پس از مصرف کالا و همچنین میزان رضایت خریداران وابسته به خدمات پس از فروش است. شرکت پاکشوما با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع ، شرکت پاک سرویس را تاسیس نمود که در ادامه بیشتر درباره آن خواهیم گفت.

از خدمات پس از فروش پاکشوما چه می دانید

خدمات پس از فروش پاکشوما

از خدمات پس از فروش برند پاکشوما چه می دانید؟ آیا راه های ارتباطی با پاک سرویس را می دانید؟ نگران نباشید ما به شما خواهیم گفت. پاک سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش این برند در زمینه نصب، راه اندازی، آموزش استفاده از دستگاه، ارائه سرویس دوره ای، گارانتی و تعمیرات فعالیت دارد.

همانطور که گفته شد این مرکز را با هدف ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش، تامین قطعات و لوازم یدکی لوازم خانگی کوچک و بزرگ توسط پاکشوما تاسیس شده است. این گروه به تمامی نیروی انسانی خود آموزش های لازم را داده تا بتوانند هر کدام در جایگاه خود بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و همچنین تخصص لازم را در زمینه مورد نظر داشته باشند. هدف از این کار افزایش سطح رضایت خریدارن و مشتریان پس از خرید محصول مورد نظرشان است.

خدمات پس از فروش پاکشوما

مدت زمان ارائه خدمات از زمان خرید تا یک مدت محدودی بوده اما سوالی که پیش می آید این است که این مدت زمان چقدر است و به چه چیزی وابسطه است؟ قبل از هر چیزی بدانید که بهتر است محصولات پاکشوما را از نمایندگی های اصلی و یا فروشگاه های معتبر خریداری نمایید زیرا حداکثر فاصله بین تولید و نصب محصولات باید 24 ماه باشد و برخی از افراد سودجو این موضوع را در نظر نمی گیرند.

خدمات پس از فروش پاکشوما

طبق اعتبار نامه، ماشین لباسشویی اتوماتیک 24 ماه، ماشین نیمه اتوماتیک و دو قلو 18 ماه، ماشین ظرفشویی 18ماه، جاروبرقی 18 ماه، کولرگازی 18 ماه، یخچال و یخچال ساید بای ساید 24 ماه، کمپرسورهای کولر گازی 60 ماه از تاریخ تولید و کمپرسور های ساید بای ساید 60 ماه از تاریخ تولید گارانتی دارد.

خدمات پس از فروش پاکشوما

همچنین لازم است بدانید که انجام موارد زیر اعتبار نامه را فسخ می کند.

  • از آنجایی که هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری بوده و برخی افراد آن را تقبل نمی کنند، اگر حین حمل و نقل مشکلی پیش بیاید و یا سهل انگاری از طرف خریدار سر بزند.
  • در صورتی که نصب و سرویس اولیه محصول توسطی فردی به غیر از متخصصان پاک سرویس انجام شود.
  • نصب در محل نامناسب و تایید نشده
  • جا به جایی بعد از نصب دستگاه بدون هماهنگی با مرکز
  • ایجاد مشکل به دلیل نوسان برق
  • استفاده غلط از دستگاه

خدمات پس از فروش پاکشوما

بسیاری از افراد به دنبال خدمات پس از فروش پاکشوما تهران، خدمات پس از فروش پاکشوما اصفهان، خدمات پس از فروش پاکشوما در کرج، خدمات پس از فروش پاکشوما در شیراز و …. هستند. پاکشوما راه ارتباطی خود را با مشتریان راحت تر کرده به طوری که شما در هر شهری که باشید با مراجعه به سایت پاک سرویس می توانید در خواست تعمیر خود را ثبت نمایید یا با شماره تلفن 1608 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟