همکاری ال جی با مک دونالد
اخبار لوازم خانگی

همکاری ال جی با مک دونالد جهت حمایت از کودکان بیمار در استرالیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری ال جی با رونالد مک دونالد آغاز شده تا به حمایت از خانواده های ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری ال جی با رونالد مک دونالد آغاز شده تا به حمایت از خانواده های استرالیایی دارای کودکان به شدت بیمار یا آسیب دیده بپردازند. در واقع ال جی الکترونیکس تصمیم دارد تا با خیریه مک دونالد شراکت داشته باشد لازم به ذکر است که این خیریه یکی از موسسه های وابسته به رستوران های زنجیره ای مک دونالد است.

همکاری ال جی با مک دونالد

ال‌ جی بیش از 260000 دلار برای تامین لوازم خانگی، محصولات سرگرمی و سیستم‌ های تهویه مطبوع همچنین بازسازی خانه‌ های رونالد مک‌ دونالد در سراسر استرالیا، ارائه پشتیبانی از برنامه‌ های داوطلبانه، کمک‌ های نقدی، جمع‌ آوری کمک‌ های مالی و فعالیت‌ های تبلیغاتی اهدا خواهد کرد.

همکاری ال جی با مک دونالد

خانه های رونالد مک دونالد خانه هایی هستند دور از محل زندگی خانواده ها که برای درمان بیماری فرزندشان مجبورند از محل زندگی خود دور شوند و مسافت های طولانی را طی کنند. امیدوار هستیم که محصولات ال جی در سال آینده به آسایش و مراقبت بیش از 60000 خانواده در سراسر کشور کمک نماید.

همکاری ال جی با مک دونالد

طبق همکاری ال جی با مک دونالد ، محصولات ال‌ جی برای بهبود امکانات اتاق هایی مانند اتاق‌ های خانوادگی خصوصی، آشپزخانه، خشک‌ شویی، سالن‌ های استراحت، اتاق‌ های آرام و مناطق بازی استفاده خواهند شد. البته علاوه بر این، ال جی در سال 2022 کمک های مالی خود را بر اساس این همکاری به خیریه مک دونالد اعطا خواهد کرد. طبق برآورد RMHC هر 1 دلار که به این موسسه توسط شرکت هایی مانند ال جی اهدا شود  3.60 دلار ارزش اجتماعی و اقتصادی ایجاد خواهد شد.

همکاری ال جی با مک دونالد

لازم به ذکر است  که برنامه LG Local Legends داوطلبان RMHC را به رسمیت می شناسد و بیش از 40000 دلار در محصولات ال جی برای تحسین تلاش های داوطلبانی که از این برنامه حمایت می کنند، ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟