نمایشگاه CES 2022 یک روز زودتر از موعد مقرر به اتمام می رسد
اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه CES 2022 یک روز زودتر از موعد مقرر به اتمام می رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انجمن فناوری مصرف کننده (CTA)، مسئول برگزاری نمایشگاه CES 2022 از پایان این ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انجمن فناوری مصرف کننده (CTA)، مسئول برگزاری نمایشگاه CES 2022 از پایان این رویداد یک روز زودتر از موعد مقرر خبر داد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

براساس اعلام مجری برگزاری این نمایشگاه، با توجه به انصراف شرکت های فعال در این حوزه و به منظور اقدامات مقابله با سویه اومیکرون قرار شد تا CES 2020 در تاریخ 17 دی (7 ژانویه) به اتمام Fرسد و این در حالی که است که پیش از این، زمان برگزاری این رویداد فناوری 15 الی 18 دی ماه (5 تا 8 ژانویه) اعلام شده بود.

شرکت هایی مانند ب ام و، اینتل، مایکروسافت، گوگل، جنرال موتورز، آمازون و … در هفته آخر از عدم حضور فیزیکی در نمایشگاه لاس وگاس خبر دادند. نمایشگاه CES 2022 بزرگترین رویداد فناوری جهان است که حدود 10 هزار بازدید کننده در هر سال دارد.

رکورد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا طی روز گذشته شکسته شد. لاس وگاس در ایالت نوادا واقع شده که حدود 11 درصد از تست کرونا ساکنین این منطقه مثبت شده است.

CTA طی یک بیانیه اعلام کرده که قرار است 2200 محصول الکترونیکی در لاس وگاس به نمایش گذاشته شود و143 شرکت جدید طی دو هفته گذشته به حاضرین این رویداد ملحق شده اند.

براساس اعلام این انجمن،  شرکت‌کنندگان برای حضور در این نمایشگاه باید علاوه بر ارائه مدارک واکسیناسیون و پوشیدن ماسک، 24 ساعت قبل از حضور در محل نمایشگاه تست کرونا بدهند.

نمایشگاه CES به عنوان یکی از بزرگ ترین رویداد های فناوری هر ساله برگزار می شود.برگزاری این نمایشگاه تجاری بر عهده انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) بوده که در ماه ژانویه در مرکز کنوانسیون لاس وگاس در وینچستر، نوادا، ایالات متحده برپا می شود.اولین نمایشگاه CES در ژوئن 1967 در شهر نیویورک برگزار شد که به عنوان یک برنامه جانبی از نمایش موسیقی شیکاگو بود که بعد از آن زمان نمایش لوازم الکترونیکی مصرفی به عنوان یک رویداد مستقل اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟