تلویزیون های ال جی در CES 2022
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های ال جی در CES 2022 را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه تلویزیون های ال جی در CES 2022 معرفی شده‌ اند که مملو از تلویزیون های ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه تلویزیون های ال جی در CES 2022 معرفی شده‌ اند که مملو از تلویزیون های OLED‌ های آپدیت شده و تعداد زیادی تلویزیون Mini LED QNED است. لازم به ذکر است ال جی نوید داده که در  مجموعه امسال روشن‌ ترین تلویزیون OLED، کوچک‌ ترین تلویزیون OLED و سازگارترین تلویزیون QNED با رنگ‌ ها وجود خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

تلویزیون های ال جی در CES 2022

سری تلویزیون های OLED evo برای مجموعه گالری ال‌ جی بازگشته است اما با در نظر گرفتن نظر منتقدین، اکنون به سری C نیز گسترش می‌ یابد تا برای اولین بار در پیکربندی 42 اینچی عرضه شود. سری G2 گالری ال‌ جی به همراه  OLED evo با فناوری دفع گرما نسبت به دیگر تلویزیون ها متمایز می شود در نتیجه می تواند از هر یک از بهترین تلویزیون‌های OLED موجود در بازار پنل روشن‌ تری داشته باشد. علاوه بر این، ال‌ جی تلویزیون های بیشتری از مجموعه‌ QNED مینی ال‌ ای‌ دی را با درجات مختلفی از نقاط تاریک اضافه کرده است تا سطح کیفیت تصویر آن ها به OLED نزدیک تر شود.

تلویزیون های ال جی در CES 2022

به لطف پردازنده 4K هوش مصنوعی Alpha Gen 5، تلویزیون های ال جی در CES 2022 یه صورت مقیاس‌ پذیری ارتقا پیدا خواهند کرد در واقع در کنار سایر ویژگی‌ های هوشمند جدید، حالت های مختلف کاربر انتخاب‌ شده و ابزار های بازی به‌ روز فعال است. در مجموعه‌ تلویزیون های OLED نیز شاهد افزایش کیفیت سخت‌ افزار صوتی خواهیم بود.

تلویزیون های ال جی در CES 2022

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟