پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022
اخبار لوازم خانگی

محصولات پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژه C-Lab سامسونگ به عنوان یک استارت آپ جهت انجام پروژه های غیرمعمول در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژه C-Lab سامسونگ به عنوان یک استارت آپ جهت انجام پروژه های غیرمعمول در حوزه فناوری برای افرادی که علاقه به انجام این کار دارند، در سال 2012 راه اندازی شد. حال قرار است محصولاتی تحت عنوان پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

 

محصولات پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 شامل فناوری حیوانات خانگی، نوزادان، گجت های پوشیدنی با ایمنی بالا، برنامه های موبایل و لوازم جانبی گوشی هوشمند می شود.

پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

استارت آپ C-Lab سامسونگ به دو بخش C-Lab Inside  یک “برنامه سرمایه گذاری داخلی” و C-Lab Outside  “برنامه شتاب دهی راه اندازی” به عنوان یک بخش خارجی تقسیم می شود. برنامه انکوباسیون C-Lab Inside که در سال 2012 تأسیس شد، کارمندان را تشویق می‌ کند تا در پروژه‌ های آزمایشی کار کنند. این برنامه در سال 2018 گسترش یافت و برنامه C-Lab Outside نیز به این پروژه اضافه شد. برای نمایشگاه CES 2022  قرار است چهار برنامه داخلی به نمایش گذاشته شوند که شامل پروژه هایی از فناوری تست شده و فناوری برای سلامت نوزادان است.

ایربادز DearBuds

پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

ایربادز DearBuds یک ایرباز بلوتوثی مانند دیگر هندزفری ها بوده که قادر است رطوبت گوش را ردیابی کند. علاوه بر ردیابی، فناوری داخل دستگاه می‌تواند با انتشار نور و گرما برای رفع رطوبت مجرای گوش، گوش شما را تمیز کند. کیفی که دستگاه ها را نگه می دارد، میزان رطوبت گوش شما را نشان می دهد.

اپلیکیشن Innovision

پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

اپلیکیشن Innovision برنامه ای طراحی شده تا بر نظارت میزان و مقیاس های رشد چشم در نوزادان و علائم بالقوه استرابیسم، ناهماهنگی چشم به خانواده ها و پزشکان خانواده کمک کند.

نرم افزار Petnow

نرم افزار Petnow یک برنامه بیومتریک برای سگ بوده که به شما امکان می دهد از پرینت بینی سگ خود برای شناسایی آنها استفاده کنید. گفته می شود که این برنامه مالکان را از نگرانی ردیابی درج هایی مانند تراشه ها رها می سازد. با یک بار اسکن کردن پرینت بینی سگ، داخل موبایل ذخیره می ماند تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

نرم افزار Tooning

پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

نرم افزار Tooning یک خالق کارتون به وسیله هوش مصنوعی بوده که در آن کاربران می توانند حرکاتی را روی شخصیت های خود طراحی و اعمال کنند. این شخصیت ها قادر به ارائه، کمپین های آنلاین و غیره هستند. لازم به ذکر است که این برنامه علاوه بر گوشی و تبلت های هوشمند، بر روی لپ تاپ نیز قابل نصب است.

علاوه بر موارد ذکر شده، در بین محصولات پروژه C-Lab سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 شاهد برنامه‌ های فناوری سلامت مانند MECS (سیستم مراقبت از سالمندان)، یک حسگر برای پوشک ، برنامه‌ هایی که سلامت و مراقبت از حیوانات خانگی را تامین می کند مانند PurrSong و همچنین یک فناوری هوش مصنوعی که اجازه می‌ دهد افراد سلامت گربه خود را در دستگاه تلفن همراه خود بررسی کنند، باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟