دستگاه تصفیه هوا هوشمند 720 فول‌ افکت 2 هواوی
اخبار لوازم خانگی

دستگاه تصفیه هوا هوشمند 2 هواوی به بازار چین راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا هوشمند 2 هواوی، جانشین دستگاه تصفیه‌ کننده هوای هوشمند 720 ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا هوشمند 2 هواوی، جانشین دستگاه تصفیه‌ کننده هوای هوشمند 720 فول‌ افکت 1S هواوی بوده که در سال 2018 عرضه شد. در مدل جدید فناوری تصفیه، ظرفیت تصفیه و کنترل هوشمند ارتقا یافته است و با قیمت 1599 یوان معادل 251 دلار عرضه می شود اما در حال حاضر با 100 یوان تخفیف در واقع قیمت 1499 یوان (235 دلار) می توانید آن را پیش خرید کنید. این دستگاه تصفیه هوا در بازار Huawei Mall، فروشگاه پرچمدار رسمی هواوی در Jingdong و Lynx به فروش می رسد.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند 720 فول‌ افکت 2 هواوی

دستگاه تصفیه هوا هوشمند فول‌ افکت 2 هواوی از فناوری تصفیه کامل UltraClean برخوردار شده که باعث می شود 6 چرخه تصفیه در داخل و خارج دستگاه با یکدیگر ادغام شوند. این روش می تواند به طور موثر به عقیم سازی 99.99 درصدی و حذف ویروس های معلق در هوا کمک کند.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند هواوی از روش حذف آلدئید دوگانه با ترکیبی از کربن فعال و کریستال آلدئید اسید آمینه استفاده کرذه، با کمک این روش فرمالدئید CADR به 300 متر مکعب در ساعت می رسد که باعث افزایش 50 درصدی در سرعت حذف می شود. علاوه بر این، دستگاه تصفیه هوا دارای قابلیت استریلیزاسیون بسیار عالی بوده که ترکیبی از 254 نانومتر استریلیزاسیون دوگانه اشعه ماوراء بنفش و لیزوزیم است. در این روش استریل سازی راندمان عقیم سازی در برابر میکروب هایی مانند استافیلوکوکوس اورئوس، اشریشیا کلی، استافیلوکوک با میزان موفقیت 99.99 درصد افزایش می یابد.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند 720 فول‌ افکت 2 هواوی

لازم به ذکر است که دستگاه تصفیه هوای هواوی از عملکرد های Connectbringing HarmonyOS مانند کنترل برنامه Huawei Smart Life، کنترل صوتی Xiaoyi و اتصال به برنامه خانه هوشمند پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟