دستگاه تصفیه هوا قابل حمل پاناسونیک
لوازم خانگی خارجی

آغاز فروش دستگاه تصفیه هوا قابل حمل پاناسونیک در بازار استرالیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا قابل حمل پاناسونیک با قابلیت های جدید با فناوری nanoeX این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا قابل حمل پاناسونیک با قابلیت های جدید با فناوری nanoeX این شرکت که به طور فعال هوا را تمیز می کند، بوها را کاهش می دهد و به جلوگیری از از دست دادن رطوبت برای حفظ رطوبت پوست و مو کمک می کند.

این دستگاه از یک فیلتر HEPA بهره مند شده تا از تولید انواع آلودگی ها مثل باکتری ها جلوگیری کند همچنین به طور موثر تا 99.99 درصد ذرات بسیار ریز 0.003 میکرون را حذف نماید. با استفاده از یک فرآیند سه مرحله‌ ای، فناوری دی فرمالدئید آلاینده‌ های فرمالدئید را که ممکن است در وسایل خانه وجود داشته باشد از طریق تجزیه شیمیایی، جذب کربن فعال و به دام انداخته و آن ها حذف می‌ کند.

 دستگاه تصفیه هوا قابل حمل پاناسونیک

بر روی صفحه نمایش LCD نشانگر بو سطح غلظت PM2.5 را در خانه به صورت عددی نمایش می دهد همچنین سطح بو از طریق یک خط رنگی به نمایش گذاشته می شود به طور که بنفش نشانگر زیاد، سبز برای متوسط و آبی برای کم است.

این تصفیه کننده هوا با طراحی فوق العاده خاص بیضی شکل می تواند برای اتاق هایی با ابعاد تا 95 متر مربع مناسب باشد. از دیگر ویژگی‌ های آن می‌ توان به حسگر روشنایی، قابلیت کنترل حجم هوا، قفل کودک، نشانگر تعویض فیلتر و سنسور نور هوشمند اشاره کرد که در صورت کم شدن نور محیط نور دستگاه نیز کمتر می‌ شود.

دستگاه تصفیه هوا قابل حمل پاناسونیک از ژانویه 2022 با قیمت 989 دلار در تمامی فروشگاه های لوازم خانگی و برقی استرالیا در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟