سری 4 دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

سری 4 دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی به بازار جهانی رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی امروز یک رویداد جهانی برگزار کرد که در آن سری ردمی نوت 11 بسیار خوش ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی امروز یک رویداد جهانی برگزار کرد که در آن سری ردمی نوت 11 بسیار خوش درخشید. در این رویداد به غیر از گوشی های هوشمند میان رده پریمیوم، از سری جدید دستگاه تصفیه هوا نیز رونمایی کرد، این دستگاه به عنوان سری 4 دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی معرفی شد. سری جدید شامل سه مدل تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4، تصفیه هوا هوشمند 4 پرو و تصفیه هوا هوشمند 4 Lite است که هر کدام از این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که نیاز های بخش های مختلف را با قیمت های متفاوت برآورده کنند.

در میان این سه دستگاه، دستگاه تصفیه‌ هوا هوشمند شیائومی 4 پرو به عنوان بهترین تصفیه هوا معرفی شده زیرا دارای یک سیستم فیلتراسیون 3 در 1 است که از شارژ الکترواستاتیکی و فناوری‌ های فیلتراسیون مکانیکی برای به دام انداختن 99.97 درصد از آلاینده‌ های هوا به کوچکی 0.3 میکرون استفاده می کند. لازم به ذکر است که مدل Pro هر دو سنسور PM2.5 و PM10 برای تشخیص دقیق ذرات قابل استنشاق در اندازه های مختلف را دارد. همچنین دارای یک یونیزر است که جذب آلاینده‌ های شناور را راحت تر می کند، علاوه بر این،  سرعت 500m³/h PCADR و 185m³/h FCADR را ارائه می‌ دهد به این معنی که می‌تواند هوای یک اتاق نشیمن 40 متر مربعی را به طور کامل هر 15 دقیقه فیلتر کند.

سری 4 دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی

تصفیه‌کننده هوا 4 پرو دارای طراحی شیک و حالت اجرایی بسیار کم‌ صدا مناسب برای شب است که تضمین می‌ کند کاملاً با خانه‌ ها و زندگی مدرن کاربران تطابق پیدا خواهد کرد. یک صفحه نمایش لمسی OLED روی دستگاه وجود دارد که امکان مشاهده سریع پارامترهای مختلف مانند آماره AQI، دما و رطوبت را فراهم می سازد همچنین دستگاه را می توان به سرعت تنها با چند ضربه تنظیم کرد.

علاوه بر این، کاربران می توانند از راه دور دستگاه را از طریق برنامه هوشمند خانگی شیائومی کنترل کنند این گجت همچنین از دستیار Google Assistant و Amazon Alexa نیز پشتیبانی می کند.

درباره قیمت دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی باید بدانید که دستگاه تصفیه هوا هوشمند 4 Lite با قیمت 199 دلار و دستگاه تصفیه هوا هوشمند 4 با قیمت 299 دلار به فروش می رسد، در حالی که دستگاه تصفیه هوا هوشمند 4 پرو  شیائومی 399 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟