قابلیت نوفراست یخچال فریزر ایکس ویژن
آموزش

قابلیت نوفراست یخچال فریزر ایکس ویژن چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TT580 جزو یخچال فریزر های بالا پایین بوده که برای ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TT580 جزو یخچال فریزر های بالا پایین بوده که برای خانواده های کم جمعیت کاملا مناسب است. از آنجایی که این محصول طراحی بسیار عالی و ظاهری زیبا دارد افراد زیادی تمایل به خریداری این محصول دارند. البته که تنها ظاهر برای افراد ملاک نبوده و قطعا امکانات و قابلیت ها را نیز بررسی می کند. در همین راستا ممکن است سوالاتی درباره تکنولوژی و ویژگی های این یخچال پیش بیاید پس به شما خواهیم گفت قابلیت نوفراست یخچال فریزر بالا ایکس ویژن چیست؟

قابلیت نوفراست یخچال فریزر ایکس ویژن

قبل از آنکه قابلیت نوفراست یخچال فریزر بالا ایکس ویژن را برایتان شرح دهیم قصد داریم تا به طور کامل این یخچال فریزر را به شما معرفی کنیم.

 

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TT580
مشخصات کلی
نوع یخچال فریزریخچال بالا پایین
ظرفیت کل576
رتبه بندی انرژیA+
میزان صدا43
رنگسفید-استیل-نقره ای مات- تیتانیوم
نوع گاز مبرد موتورR600a
سیستم خنک کنندهنوفراست
دریچه گردش هوای هوشمنددارد
ظرفیت یخچال395
آبریزدارد
تعداد کشو یخچال2 عدد
تعداد طبقات یخچال3 عدد
تعداد طبقات روی درب یخچال3 عدد
ظرفیت فریزر139
یخسازدارد
تعداد کشو فریزرندارد
تعداد طبقات فریزر1 عدد
قابلیت هاآبریز نیمه اتوماتیک به همراه مخزن آب، انجماد سریع ، سرمایش سریع ، قفل کودک ، گردش هوای چندگانه و لامپ داخلی

قابلیت نوفراست

قابلیت نوفراست یخچال فریزر ایکس ویژن

از آنجایی که به خاطر حضور مواد غذایی و باز و بسته شدن درب یخچال رطوبت همواره داخل یخچال وجود دارد امکان برفک زدن وجود دارد اما با پیشرفت تکنولوژی، فناوری هایی وارد بازار شد که این مشکل را برطرف نماید. این فناوری های برفک زدایی دیفراست و نوفراست نام دارند که در این مطلب به قابلیت نوفراست خواهیم پرداخت.

قابلیت نوفراست یخچال فریزر بالا ایکس ویژن را در این بخش شرح می دهیم تا بدانید دقیقا این تکنولوژی چه تاثیری بر روی یخچال می گذارد. عبارت نوفراست از کمله NoFrost نشات می گیرد و به معنای بدون برفک است. این تکنولوژی به صورت کلی کمک می کند تا هیچگونه برفکی داخل یخجال تشکیل نشود.

قابلیت نوفراست یخچال فریزر ایکس ویژن

همانطور که گفته شد در حالت عادی اگر رطوبت داخل یخچال وجود داشته باشد حتما برفک خواهد زد البته با حضور فناوری نوفراست در یخچال فریزر ایکس ویژن هیچ گونه برفکی دیده نمی شود.

یخچال هایی که از قابلیت نوفراست برخوردارند در واقع بر روی کویل اواپراتور یک روکش قرار گرفته که تا کاملا پوشانده شود. با پوشانده شدن این قسمت هوای خنک به وسیله فن وارد محفظه یخچال می شود سپس ممکن است رطوبت های داخل یخچال به برفک تبدیل شوند اما در همین حال برد الکتریکی دستوری را مبنی بر روشن نمودن المنت ها ارسال می کند. با ارسال این دستور المنت ها روشن می شوند و تمامی برفک ها را آب می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟