مدل جدید هوم پاد از صفحه نمایش
اخبار لوازم خانگی

آیا اپل در مدل جدید هوم پاد از صفحه نمایش استفاده خواهد کرد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید هوم پاد های اپل بدون صفحه نمایش بوده اما آیا اپل در مدل ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید هوم پاد های اپل بدون صفحه نمایش بوده اما آیا اپل در مدل جدید هوم پاد از صفحه نمایش استفاده خواهد کرد؟ بله طبق گزارشات هایی که از سال گذشته تا کنون منتشر شده است، اپل قصد دارد تا به هوم پاد های خود صفحه نمایش را اضافه کند.

مدل جدید هوم پاد از صفحه نمایش

بر اساس گفته های برخی کاربران هوم پاد، زمانی که از سیری می خواهند تا اطلاعاتی را از ویکی پدیا و یا گوگل به آن ها بدهند اما مشکلی که وجود دارد این است که سیری طوری پاسخ می دهد که انگار تصویری در حال نمایش است ولی اینطور نیست. تا کنون حداقل سه کاربر نیز گفته است که همچنین پاسخی را از سیری دریافت کرده است.

در آوریل 2021، بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال بررسی راه اندازی یک بلندگوی پیشرفته با صفحه نمایش لمسی برای رقابت بهتر با آمازون و بلندگو های هوشمند گوگل است. گزارش بلومبرگ همچنین ادعا کرد که اپل در حال کار بر روی پروژه ای برای ترکیب Apple TV با HomePod است.

مدل جدید هوم پاد از صفحه نمایش

هوم پاد یک بلندگوی مستقل برای پخش موسیقی بوده که به عنوان یک اپل تی وی بی سیم نیز از آن می توان استفاده نمود البته این دستگاه از tvOS نیز پشتیبانی می کند.

از آخرین تغییرات هوم پاد اپل می توان به پشتیبانی از زبان هلندی، ایتالیایی و روسی اشاره کرد علاوه بر این، این شرکت در حال آزمایش زبان های دانمارکی، نروژی و سوئدی به عنوان بخشی از یک آزمایش بتا بسته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟