عرضه جاروبرقی Slim V12 دایسون
اخبار لوازم خانگی

عرضه جاروبرقی Slim V12 دایسون در هند آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دایسون یک کمپانی بریتانیایی بوده که در زمینه تکنولوژی و تولید لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دایسون یک کمپانی بریتانیایی بوده که در زمینه تکنولوژی و تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. اخبار جدید حاکی بر این است که عرضه جاروبرقی Slim V12 دایسون در هند آغاز شد. در حال حاضر این شرکت جاروبرقی V12 Detect Slim را به عنوان یک محصول جدید به سری V12 اضافه کرده که این دستگاه دارای فناوری تشخیص لیزری است و 60 دقیقه زمان برای اجرا دارد.

جاروبرقی V12 Detect Slim دایسون در بازار هند 58900 روپیه یا 788 دلار قیمت دارد اما در حال حاضر با قیمت 55900 روپیه ( 748 دلار) در وب سایت Dyson.in در دسترس است.  این جاروبرقی با دو سال گارانتی ارائه می شود و در صورت خرید از وب سایت رسمی می توانید تا 30 روز درصورت عدم رضایت کارا را باز گردانید.

عرضه جاروبرقی Slim V12 دایسون

جاروبرقی Slim V12 دایسون بسیار زیبا طراحی شده و این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD است که می تواند جزئیات ذرات گرد و غبار محیط را به شما نشان دهد همچنین یک دکمه برای کنترل قدرت دستگاه برخوردار شده است.

این دستگاه دارای مکش قدرتمند 150 AW برای تمیز کردن عمیق خانه بوده و قادر است تا مدت 60 دقیقه کار کند. این جاروبرقی لیزر دایود دارد که می تواند گرد و غبار روی سطح را به راحتی اسکن کند همچنین دارای سنسور پیزو آکوستیک بوده که ذرات مکیده شده را با سرعت 15000 بار در ثانیه شمارش می کند.

عرضه جاروبرقی Slim V12 دایسون

کمپانی بریتانیایی دایسون ادعا می کند که این جاروبرقی می تواند قابلیت هایی همانند تمیز کردن کف سخت و تمیز کردن عمیق همانند روی فرش ها و قالیچه ها را ارائه دهد. در نهایت، یک فیلتراسیون 5 مرحله ای دارد که حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار را از روی زمین پاک می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟