فروش تلویزیون X43 ردمی در هند
اخبار لوازم خانگی

فروش تلویزیون X43 ردمی در هند با قیمت 28999 روپیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند X43 ردمی حدودا یک هفته پیش راهی بازار هند شد، جدیدترین ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند X43 ردمی حدودا یک هفته پیش راهی بازار هند شد، جدیدترین تلویزیون هوشمند ردمی با برخی مشخصات و عملکرد های چشمگیری در این بازار عرضه می شود. این تلویزیون با صفحه نمایش 43 اینچی OLED 4K خود، کوچکترین نمایشگر را در میان سری X ردمی دارد. فروش تلویزیون X43 ردمی در هند با قیمت 28999 روپیه ( 387 دلار) آغاز شده و ازطریق وب سایت رسمی Mi.com و همچنین فروشگاه های لوازم خانگی در سراسر هند می توان آن را خریداری کرد البته این محصول از طریق آمازون هند نیز در دسترس خواهد بود.

بر روی این تلویزیون هوشمند ردمی سیستم عامل Android TV 10 اجرا می‌ شود، از حالت Auto Low Latency Mode (ALLM)، DTS Virtual X و فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌ کند. همچنین دارای بلندگو های 30 واتی بوده و تلویزیون از رابط کاربری اختصاصی PatchWall 4 Redmi برخوردار شده است.

فروش تلویزیون X43 ردمی در هند

تلویزیون هوشمند به همراه تخفیف های هیجان انگیز برای مشتریان در هند به فروش می رسد به طور مثال با استفاده از کارت های اعتباری سیتی بانک و EMI می توان تا سقف 4000 روپیه تخفیف دریافت کرد. زمانی که مشتریان تلویزیون را با کارت های اعتباری بانک کوتاک خریداری می کنند، 1500 روپیه قابل دریافت است.

از دیگر مشخصات این تلویزیون می توان به دو درگاه HDMI 2.1 ، دو پورت USB، یک درگاه اترنت، یک جک 3.5 میلی‌ متری و درگاه خروجی صدا نوری اشاره کرد. پشتیبانی از ALLM امکان کاهش تاخیر تا 5 میلی‌ ثانیه در 4K شصت فریم بر ثانیه را فراهم می‌ کند که برای کنسول‌ های بازی عالی است. به طور کلی، ردمی امیدوار است که تلویزیون هوشمند و مقرون به صرفه X43 در بازار هند عملکرد عالی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟