بررسی ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75
اخبار لوازم خانگی

بررسی ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آمدن کرونا بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل به صورت آنلاین فعالیت خود را ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آمدن کرونا بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل به صورت آنلاین فعالیت خود را ادامه دادند به طور مثال کسانی که تدریس می کنند و یا دانشجو ها با برگزاری  کنفرانس های آنلاین توانستند در  کلاس ها از راه دور شرکت کنند. در برخی از  کنفرانس ها اساتید ترجیح می دهند با استفاده از ریموت کنترل و صفحه نمایشگر های بزرگ درس دهند به همبن دلیل باید یک ریموت کنتل موسی تهیه کنند تا بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند. یکی از کنترل هایی که می توانند تهیه کنند ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75  است.

ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75 با ارائه قابلیت های مختلف و سازگاری با سیستم های مختلف می تواند به بسیاری از نیاز ها پاسخ دهد. با ما همراه باشید تا به بررسی این ریموت کنترل هوشمند بپردازیم.

بررسی ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75

جفت سازی ریموت با دستگاه

قبل از اینکه هر کاری انجام دهید باید ابتدا به جفت سازی ریموت با دستگاه بپردازید، با نگاهی به بازار و انواع ریموت کنترل ها متوجه می شویم که ریموت کنترل ها به روش های مختلفی به دستگاه متصل می شوند. در همین راستا باید بدانید که این ایر موس الیو به وسیله یک دانگل USB با دستگاه سازگار مورد نظر شما جفت می شود.

سازگاری با انواع دستگاه ها

یکی از ویژگی هایی که برای هر ریموت کنترل واجب بوده سازگاری با انواع دستگاه ها است. اگر ریموت کنترل شما با طیف وسیعی از دستگاه ها سازگاری داشته باشد می توانید از آن در همه مواقع استفاده کنید. ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75 برای دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کنند، قابل استفاده است.

منبع تامین انرژی ریموت کنترل

انواع باتری هایی که در بازار موجودند می توانند منبع تامین انرژی ریموت کنترل باشند اما بستگی به نوع، قیمت و طول عمر متفاوت هستند. ریموت کنترل هوشمند R75  برای تامین انرژی به دو باتری کتابی 9 واتی قابل شارژ مجهز شده که شما می توانید به کمک کابل شارژر آن را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی الیو olive ساخت کجاست + ویدیو و جدول قیمت

طول برد عملکرد ایر موس

طول برد عملکرد ایر موس الیو 10 متر بوده که باعث می شود کاربران بتوانند در اکثر نقاط خانه و یا محل کار به کمک این ریموت کنترل دستگاه مورد نظرشان را کنترل نمایند. موسی بودن و این ویژگی باعث شده تا این ریموت برای سمینار ها و سخنرانی های بزرگ مناسب باشد.

بررسی ریموت کنترل ایر موس الیو مدل R75

ساختار ظاهری ریموت کنترل الیو

درباره ساختار ظاهری ریموت کنترل الیو باید بدانید که طراحان این شرکت با در نظر گرفتن راحتی کاربران، از گلاستیک برای جنس بدنه استفاده نمودند تا وزن آن کم باشد و نگه داشتن آن دست کاربران را خسته نکند. همچنن این شرکت با در نظر گرفته اینکه این ریموت به راحت در دست قرار بگیرد ابعاد کوچکی را برای آن در نظر گرفت.

در جدول زیر می توانید با مشخصات کامل این محصول الیو آشنا شوید.

ریموت کنترل ایرموس مدل R75 الیو
مشخصات کلی
ابعاد1X4X11 سانتی متر
وزن80 گرم
تعداد کلید ها56 کلید
نوع کاربریهوشمند
سازگاری با سیستم عامل اندرویددارد
سازگاری با گیرنده دیجیتالدارد
سازگاری با سیستم عامل ویندوزدارد
سازگاری با سیستم لینوکسدارد
سازگار با تلویزیوندارد
جنس بدنهپلاستیک
نوع باتریباتری کتابی
تعداد باتریدو عدد
نوع ریموت کنترلهوشمند
محدوده برد10 متر

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟