جدیدترین تلویزیون های هوشمند وان پلاس معرفی شدند
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین تلویزیون های هوشمند وان پلاس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  جدیدترین تلویزیون های هوشمند وان پلاس طی مراسمی رونمایی شدند و این شرکت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  جدیدترین تلویزیون های هوشمند وان پلاس طی مراسمی رونمایی شدند و این شرکت از افزودن دو مدل تازه وارد با عنوان های Y1S و Y1S Edge به سری تلویزیون های Y خبر داد.

تلویزیون های Y وان پلاس در سایزهای متنوع عرضه می شوند و از سایز 32 تا 43 اینچی موجود هستند. هدف از ارائه تلویزیون های هوشمند وان پلاس در مدل های Y1S و Y1S Edge امکان خرید برای اکثر قشرهای جامعه عنوان شده است و به عبارت دیگر این نسخه ها میان رده بوده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تلویزیون های تازه وارد این شرکت چینی فعلا روانه بازار هند شده است که نسخه 32 اینچی Y1S  با قیمت ₹16,499 به فروش می رسد در حالی که نسخه 43 اینچی، ₹26,999 قیمت گذاری شده است. تلویزیون 32 اینچی مدل Y1S Edge با بهای 16,999 در اختیار مشتریان قرار می گیرد و  نسخه 43 اینچی، ₹27,999  قیمت خورده است.

دو مدل Y1S و Y1S Edge وان پلاس از کیفیت تصویر بالا برخوردار هستند که به پردازنده 64 بیتی مجهز شده و براساس اعلام این شرکت، در مقایسه با نسخه های قبلی، 30 درصد عملکرد بهتر دارد. علاوه بر این، سری جدید تلویزیون های وان پلاس از موتور گاما پیشرفته بهره برده که به بهبود کیفیت تصاویر و وضوح کمک بسیاری کرده است. از دیگر امکانات این مدل ها می توان به پشتیبانی از  HDR 10 and HDR 10+، سیستم عامل اندروید 11 و صدای دالبی اشاره کرد.

امکانات این دو مدل تلویزیون به اینجا ختم نمی شود و از قابلیت اتصال با گوگل اسیستنت نیز برخوردار هستند. از طرفی با پشتیبانی از وان پلاس کانکت به راحتی می توانید به گوشی های ساخت این شرکت متصل شوید. قابلیت قفل کودک نیز به این تلویزیون ها اضافه شده که امکان محدودسازی را نیز فراهم کرده است.

مدل های 32 اینچی این شرکت با رزولوشن HD ارائه می شوند در حالی که مدل های 43 اینچی از رزولوشن فول اچ دی برخوردار هستند. مدل های Y1S و Y1S Edge تفاوت هایی دارند. سری Y1S وان پلاس به اسپیکرهای  20W استریو فول رینج مجهز شده و نسخه Y1S Edge از اسپیکرهای  24W استریو فول رینج بهره برده است. Y1S Edge به دلیل انتشار نور کم آبی و محافظت از چشم دارای گواهینامه TUV Rheinland است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟