استودیو طراحی ایکیا در کانادا
اخبار لوازم خانگی

استودیو طراحی ایکیا در کانادا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در ماه مارس 2022 شاهد افتتاح استودیو طراحی ایکیا در کانادا هستیم، در مرکز ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در ماه مارس 2022 شاهد افتتاح استودیو طراحی ایکیا در کانادا هستیم، در مرکز خرید جورجیا در باری می توانید از این استودیو دیدن نمایید.

این فروشگاه به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا ست کاملی از مبلمان را برای آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و اتاق نشیمن خود طراحی و سفارش دهند.

نیکلاس کارلسون، مدیر ایکیا در تورنتو در یک بیانیه مطبوعاتی در فوریه گفت: از آنجایی که خواسته های مشتریان هر روز در حال تغییر است و نیاز است بازار با توجه به سلیقه آن ها جلو برود، هدف بزرگ ما این است که با ارائه خدمات جدید و در دسترس تر  نیاز های مشتریان را برآورده کنیم. در همین جهت استودیو طراحی ایکیا در کانادا برای ساکنان انتاریو افتتاح شد.

وی در ادامه گفت: با انگیزه ای که از استقبال مشتریان برای افتتاح استودیوی طراحی ایکیا در شهر هایی مانند اوشاوا و سنت کاترینز دریافت کرده‌ایم ما هیجان‌ زده هستیم تا این سرویس را نیز در شهرستان سیمکو ارائه شود.

استودیوی طراحی به مدت 12 تا 18 ماه باز خواهد بود. ایکیا کانادا نیز در مارس 2022 یک استودیوی طراحی در ویندزور افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟