ماشین لباسشویی 8 کیلویی میجیا سری Pulsator
دسته‌بندی نشده

شیائومی ماشین لباسشویی 8 کیلویی میجیا سری Pulsator را عرضه کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی محصولی جدیدی از برند میجیا را عرضه کرده است، ماشین لباسشویی 8 ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی محصولی جدیدی از برند میجیا را عرضه کرده است، ماشین لباسشویی 8 کیلویی میجیا سری Pulsator این محصول جدید بوده که در بازار چین به فروش می شود.

در دسامبر 2021، ما گزارشی از راه اندازی نسخه انحصاری ماشین لباسشویی Pulsator میجیا از غول فناوری چینی منتشر کرده بودیم، اکنون این شرکت نسخه جدید دیگری از لوازم خانگی هوشمند خود را عرضه کرده است. این بار ماشین لباسشویی بر خلاف مدل قبلی با ظرفیت 10 کیلوگرمی، ظرفیت 8 کیلوگرمی دارد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به سیستم تشخیص وزن هوشمند،  10 برنامه مختلف برای شستشو و 8 سطح تنظیم سطح آب نیز اشاره کرد.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی میجیا سری Pulsator

ماشین لباسشویی 8 کیلویی میجیا سری Pulsator دارای یک موتور ضربان دار با چهار تیغه است که به شستن لکه ها کمک کرده و بسته به نوع جنس لباس های شسته شده از آن ها مراقب می کند. حتی می تواند به طور هوشمند وزن لباس را تشخیص دهد و به طور خودکار مقدار آب را نیز بسته به آن تنظیم کند.

این محصول در حال حاضر در چین با قیمت 799 یوان (تقریباً 126 دلار آمریکا) موجود است. مشابه مدل‌های قدیمی‌ تر، این ماشین لباسشویی را می‌ توان به اپلیکیشن Mi Home متصل کرد و از طریق تلفن هوشمند یا از طریق دستیار صوتی کنترل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟