نمایشگر جدید Nest Hub گوگل
اخبار لوازم خانگی

عرضه نمایشگر جدید Nest Hub گوگل تا اواخر سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار جدید مبنی بر این بوده که نمایشگر جدید Nest Hub گوگل متشکل از دو بخش ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخبار جدید مبنی بر این بوده که نمایشگر جدید Nest Hub گوگل متشکل از دو بخش بلندگو و صفحه نمایش است که طبق گزارشات موجود، این محصول گوگل همچنان در حال توسعه بوده و برخی از ویژگی های آن هنوز مشخص نیست اما می دانیم که صفحه نمایش آن از بلندگو ها جدا می شود.

نسل دوم Nest Hub در سال 2021 با نمایشگر هوشمند عرضه شد که قیمت آن از 99 دلار شروع می شود. Nest Hub Max به عنوان یک صفحه نمایش بزرگتر در سال 2019 راهی بازار شد و 229 دلار قیمت داشت. این محصول از یک صفحه نمایش 10 اینچی، خروجی صوتی قدرتمندتر بهره مند شده و می تواند به عنوان یک دستگاه ویدئو کنفرانس عمل کند. گزارش شده است که دستگاه Nest Hub بعدی دارای یک نمایشگر بوده که به بلندگوی پایه متصل است و می توان آن را جدا کرد. این دستگاه قابلیت های خانه هوشمند با ظاهری ساده معمولی را ارائه می دهد.

 نمایشگر جدید Nest Hub گوگل

نمایشگر جدید Nest Hub گوگل امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد به طور مثال کشیدن انگشت به بالا یا پایین برخی از قابلیت ها را از طریق صفحه به نمایش می گذارد. همچنین شامل یک مرورگر با ویژگی های کاربردی بوده اما هنوز مشخص نیست چه سیستم عاملی در Nest Hub جدید اجرا می شود. بر اساس شواهد بعید است که سیستم عامل کروم در Nest Hub جدید اجرا شود زیرا نیاز به انرژی و هزینه بالایی در ساخت دستگاه دارد.

تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه این محصول منتشر نشده و مشخصات دقیق این محصول جدید را نمی دانیم، همچنان منتظر هستیم تا اطلاعات بیشتری به دستمان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟