یخچال فریزر 630 لیتری میجیا
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر 630 لیتری میجیا با طراحی شفاف راهی بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال 630 لیتری میجیا با طراحی شفاف توسط شیائومی راهی بازار شده است. این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال 630 لیتری میجیا با طراحی شفاف توسط شیائومی راهی بازار شده است. این یخچال فریزر متشکل از شش کشو بوده که امکان ذخیره مستقل اقلام را فراهم می کند. این یخچال اکنون با قیمت 3499 یوان (~549 دلار) پیش فروش می شود اما  قیمت نهایی آن 4299 یوان (~675 دلار) خواهد بود.

یخچال فریزر 630 لیتری میجیا

می توان گفت جالب ترین ویژگی در نسخه کریستال یخچال 630 لیتری میجیا استفاده از پنل شیشه ای برای بدنه بوده که ظاهری شفاف مانند کریستال های یخ به دستگاه بخشیده است. نسخه جدید رنگی خاکستری Morandi دارد که به آن بافتی آرام و ملایمی می بخشد که می تواند در انواع سبک های خانه مناسب باشد.

یخچال فریزر 630 لیتری میجیا

یخچال فریزر 630 لیتری میجیا از طراحی دو درب بهره مند شده  که سمت چپ آن یک محفظه فریزر 223 لیتری در حالی که سمت راست یک محفظه یخچال 407 لیتری وجود دارد. در مجموع 20 محفظه فضای ذخیره سازی مناسب و 6 کشو مستقل برای محفظه فریزر و یخچال در نظر گرفته شده است.

یخچال فریزر 630 لیتری میجیا

یخچال جدید از کمپرسور اینورتر Embraco با کیفیت بالا برخوردار شده  و دارای 10 سال ضمانت است. فناوری کاهش نویز پوسته Eddy  نویزی با 36 دسی بل را به ارمغان می آورد. همچنین بهره وری انرژی درجه یک باعث شده که حداقل 0.95 کیلووات ساعت در روز انرژی مصرف شود.

علاوه بر این، یخچال میجیا یک چرخه خنک کننده هوای 360 درجه دارد که سریع تر و یکنواخت تر از یخچال های معمولی محفظه را خنک می کند و باعث می شود به هیچ وجه داخل دستگاه برفک نزند. همچنین یک ماژول بو زدایی و ماژول استریلیزاسیون UV نیز برای تجزیه بو ها و استریل کردن محفظه نصب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟