پروژکتور بی سیم Freestyle سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

فروش پروژکتور بی سیم Freestyle سامسونگ در بازار هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی پروژکتور بی سیم Freestyle سامسونگ به عنوان یک محصول جدید به بازار هند ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی پروژکتور بی سیم Freestyle سامسونگ به عنوان یک محصول جدید به بازار هند عرضه شده است. این شرکت اخیراً از پروژکتور Freestyle رونمایی کرده بود که در اوایل ماه جاری برای پیش خرید بود اما حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

این غول فناوری کره جنوبی برای اولین بار در ماه ژانویه در جریان نمایشگاه CES 2022 از پروژکتور بی سیم Freestyle رونمایی کرد. اگر چه این فقط یک پروژکتور ساده نیست بلکه به عنوان یک بلندگوی هوشمند یا یک دستگاه نورپردازی محیطی نیز عمل می کند. لازم است بدانید که سامسونگ فری استایل می تواند صفحه نمایشی بین 30 اینچ تا 100 اینچ در اختیارتان قرار دهد.

پروژکتور بی سیم Freestyle سامسونگ

علاوه بر این، زوایای دید آن نیز به لطف طراحی پایه و پشتیبانی از چرخش 180 درجه قابل تنظیم بوده و  فقط 800 گرم وزن دارد بنابراین بسیار راحت می توان آن را حمل نمود به طوری که کاربران می توانند به سادگی آن را روی زمین، میز، دیوار ها یا حتی سقف قرار دهند.  از آنجایی که ممکن است به دیوار سفید و یا پس زمینه سفید رنگ دسترسی نداشته باشید این پروژکتور قادر بوده تا با در نظر گرفتن رنگ دیوار نور و رنگ فیلم و تصاویر را تنظیم کند..

این دستگاه به ویژگی های کیستون خودکار، تراز خودکار و فوکوس خودکار برای بهبود کیفیت تصویر مجهز شده و  همچنین از برنامه های OTT مانند Netflix، Hulu و غیره پشتیبانی می کند. پروژکتور بی سیم Freestyle سامسونگ قابلیت  Mirroring را پشتیبانی کرده و دارای پورت USB Type C برای شارژ است.

این دستگاه به عنوان یک اسپیکر دارای پخش صدای 360 درجه ای همه جانبه با بلندگو های داخلی است همچنین به لطف لنز شفاف خود می تواند نور محیطی با جلوه نور منشوری را در اتاق ایجاد کند. علاوه بر این امکان استفاده از دستیار های صوتی سامسونگ بیکسبی و آمازون الکسا نیز فراهم شده است.

سایر ویژگی های این پروژکتور عبارتند از: پشتیبانی از Airplay 2، دارای پورت Micro HDMI، وضوح اصلی 1920x 1080p، پشتیبانی از HDR10 و یک قاب ضد آب و بدون خش. برای خرید می توانید به آمازون و فروشگاه‌ های معتبر این شرکت مراجغه کنید و آن را با قیمت 84990 روپییه (تقریباً 1121 دلار آمریکا) خریداری کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟