چهار جاروبرقی کیسه دار جدید الکترولوکس
اخبار لوازم خانگی

چهار جاروبرقی کیسه دار جدید الکترولوکس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با معرفی چهار جاروبرقی کیسه دار جدید الکترولوکس محدوده ی جاروبرقی های مخزن ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با معرفی چهار جاروبرقی کیسه دار جدید الکترولوکس محدوده ی جاروبرقی های مخزن دار این برند گسترش یافته است. یکی از این چهار محصول جاروبرقی Ultimate Home 700 Canister با قدرت 1800 وات بوده که دارای یک سیستم فیلتراسیون شش مرحله ای است که تا 99.99 درصد ذرات میکرو گرد و غبار بزرگتر از یک میکرومتر را جذب می کند. همچنین فناوری سیکلونیک عملکرد بی‌خطری را در سراسر تمیز کردن فراهم خواهد کرد و مکانیزم دو مرحله‌ ای تخلیه مخزن باعث کاهش ریزش گرد و غبار در هنگام دفع آن ها می‌ شود.

چهار جاروبرقی کیسه دار جدید الکترولوکس

نازل ترکیبی برای جمع‌ آوری بهینه گرد و غبار در هر چهار مدل طراحی شده است و چرخ‌ های XL با روکش لاستیکی حرکت روی فرش و انواع سطح را بهبود می‌ بخشد. چرخ های این جاروبرقی بخ طوری طراحی شدند که می توان هم به صورت عمودی و افقی حرکت داد.

جارو برقی Ultimate Home 700 Canister نیز با قدرت موتور  2000 واتی با قیمت 499 دلار با همان ویژگی ها اما موتور قدرتمندتر موجود است این در حالیست که مدل 1800 واتی 399 دلار قیمت دارد.

چهار جاروبرقی کیسه دار جدید الکترولوکس

در بین چهار جاروبرقی کیسه دار جدید کیسه دار الکترولوکس مدل Eco UltimateHome 700 Canister نیز دیده می شود. این دستگاه با قیمت 449 دلار در دسترس خواهد بود و از 70 درصد پلاستیک بازیافتی با سیستم فیلتراسیون شش مرحله ای، فناوری سیکلون، دفع گرد و غبار دو مرحله ای، چرخ های XL با روکش لاستیکی ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟