تلویزیون رول شونده QD-OLED سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون رول شونده QD-OLED سامسونگ احتمالا راهی بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارشات اخیر حاکی بر این است که سامسونگ دیسپلی در حال برنامه ریز برای عرضه ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارشات اخیر حاکی بر این است که سامسونگ دیسپلی در حال برنامه ریز برای عرضه یک محصول جدید بوده تا بتواند با رقیب دیرینه خود ال جی در بازار رقابت کند. این محصول تلویزیون رول شونده QD-OLED سامسونگ بوده که نمونه آن از برند ال جی در بازار به فروش می رسد.

منابع آگاه اعلام کردند که ال جی در حال کار کردن بر روی نسل جدید تلویزیون رول شونده OLED مدل RX است. هدف آن کاهش زیر لایه های شیشه ای از دو به یک بوده که امکان رول شدن برای آن به راحتی فراهم می شود. بخش صفحه نمایشگر های این شرکت در حال توسعه فناوری تلویزیون ها بوده به این معناست که به زودی سامسونگ الکترونیکس به زودی یک تلویزیون رول شونده نیز عرضه خواهد کرد.

تلویزیون رول شونده QD-OLED سامسونگ

در حال حاضر، تنها تلویزیون رول شونده موجود در بازار مدل RX ال جی با پنل اولد است، این مدل در نمایشگاه CES 2019 معرفی و یک سال بعد در بازار عرضه شد. با این حال با وجود اینکه محصولی کاملاً چشم نواز و نوآورانه در سایز 65 اینچی آن 87000 دلار آمریکا قیمت دارد در واقع هنوز هم برای تولید انبوه بسیار گران است.

ممکن است تلویزیون رول شونده عرضه شده توسط سامسونگ ارزان تر از تنها گزینه موجود در بازار در حال حاضر باشد البته با توجه به قیمت تلویزیون های QD-OLED بعید به نظر می رسد که چنین مدلی مقرون به صرفه باشد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده بوده بنابراین منتظر خبر های بیشتری باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟