قاچاقچیان لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

کشف ۴ فقره پرونده تخلف انواع لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از کشف ۴ فقره پرونده تخلف ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از کشف ۴ فقره پرونده تخلف انواع لوازم خانگی خرده‌فروش و عمده فروش شهر شیراز به ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.

مهدی حسنی دوشنبه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس بازرسی‌های انجام شده از فروشگاه‌های توزیع کننده انواع لوازم خانگی خرده‌فروش و عمده فروش در سطح شهر شیراز طی هفته گذشته بیش از ۱۰ مورد بازرسی از واحدهای مذکور به عمل آمد که منجر به کشف چهار فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار شد.

او افزود: متاسفانه این ۴ واحد علی‌رغم برگزاری جلسات و همچنین تذکرات قبلی واطلاع رسانی توسط اتحادیه مربوطه ، اقدام به اخذ کد نقش نکرده‌اند و همچنین میزان موجودی و ورود و خروج کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت نرسانیده بودند که پرونده تخلف این چهار واحد تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

به گزارش ایسنا، حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی هم گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟