چگونه با خدمات پس از فروش الیو ارتباط برقرار کنیم؟ - ویدیو
اخبار لوازم خانگی

چگونه با خدمات پس از فروش الیو ارتباط برقرار کنیم؟ – ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، الیو یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی و صوتی و تصویری است که در زمینه ساخت ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، الیو یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی و صوتی و تصویری است که در زمینه ساخت انواع تلویزیون هوشمند و کولر گازی فعالیت می کند. بسیاری از مشتریان با مراکز فروش و تولیدات این شرکت به واسطه مطالب گذاشته آشنایی دارند اما همان طور که می دانید مفهوم گارانتی و پشتیبانی به اندازه فروش اهمیت دارد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا به سوال چگونه با خدمات پس از فروش الیو ارتباط برقرار کنیم؟ پاسخ دهیم.

در این بخش می خوانید:

  • شماره تماس شرکت الیو
  •  آدرس سایت شرکت الیو
  • نمایندگی تلویزیون الیو
  • خدمات پس از فروش وستل
  • تلویزیون الیو ساخت کجاست

 

 

خدمات پس از فروش نقش مهمی در رضایت مشتری برعهده دارد و در طولانی مدت می تواند برای شرکت درآمدزایی داشته باشد. در حال حاضر برندهایی خارجی در ایران فعالیت نمی کنند و در نتیجه نمی توان از آن ها انتظار خدمات پس از فروش را داشت و یکی از مواردی که منجر شده مشتریان به سمت برندهای ایرانی مانند الیو تمایل پیدا کنند وجود گارانتی و خدمات پس از فروش است.

در مورد خدمات پس از فروش الیو بیشتر بدانید

چگونه با خدمات پس از فروش الیو ارتباط برقرار کنیم؟

سبد محصولات شرکت لوازم خانگی الیو شامل کولر گازی و تلویزیون می شود که خدمات پس از فروش این کالا برعهده شرکت آسال سرویس است. این شرکت با بیش از دو دهه سابقه، مشغول به ارائه خدمات پس از فروش برای این برند ایرانی است.

جالب است بدانید که آسال سرویس با هدف ارائه خدمات و مشتری مداری برای برند ویرپول راه اندازی شد و در حال حاضر نمایندگی تلویزیون الیو یا سایر محصولات این شرکت و حتی خدمات پس از فروش وستل در ایران برعهده این شرکت است.

آسال سرویس با تکیه بر کادری مجرب و مهندسین زبده و همچنین بیش از 500 نمایندگی در سراسر کشور خدمت رسانی می کند که به لطف انباری بالغ بر 1000 متر مربع دیگر نگرانی بابت تامین قطعات لوازم خانگی مورد نظر شما وجود ندارد.

 آدرس سایت شرکت الیو و آسال سرویس

بسیاری از مشتریان در خصوص نحوه دسترسی به بخش خدمات پس از فروش الیو سوال داشتند که برای آشنایی با محصولات این شرکت باید به آدرس سایت شرکت الیو (https://olivehome.ir/) مراجعه کنید که سایر اطلاع این برند نظیر شماره تماس شرکت الیو در ان درج شده است اما برای دریافت مواردی مانند نصب و آموزش، مشاوره فنی و خرید، ویدیوهای آموزشی، دفترچه راهنمای مشخصات محصولات و تعمیرات با شماره 02135067 تماس گرفته یا وارد سایت آسال سرویس به آدرس Asalservice.ir شوید.

تلویزیون الیو ساخت کجاست

چگونه با خدمات پس از فروش الیو ارتباط برقرار کنیم؟

در مطلب لوازم خانگی الیو olive ساخت کجاست در مورد تاریخچه این برند و دامنه فعالیت های این شرکت به طور کامل توضیح داده شد اما اگر همچنان درگیر سوالاتی مانند تلویزیون الیو ساخت کجاست هستید می توان گفت که این برند ایرانی بوده و محصولات آن در کشورمان تولید می شود.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی الیو olive ساخت کجاست + ویدیو و جدول قیمت

برند الیو توسط شرکت تجارت جاوید آریان در سال 1389 به بازار ایران معرفی شده است اگرچه این شرکت فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرد و در حال حاضر پشتیبانی و گارانتی آن برعهده آسال سرویس است.

کلام آخر

با توجه به گرانی، وفور کالای قاچاق، کمبود قطعات و بالا رفتن هزینه های تعمیرات لوازم خانگی موضوع خدمات پس از فروش اهمیت ویژه ای پیدا کرده و به یکی از فاکتورهای اصلی خرید تلقی شده است. در این مطلب با معرفی آسال سرویس تلاش شد تا مشتریان با خیالی راحت انتخاب کرده و در مورد برند و خدماتی که قرار است بعد از خرید دریافت کنند مطمئن شوند. اگر در زمینه خدمات پس از فروش تجربه ای دارید لطفا در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مصرف کننده | 12 مهر 1402 در 9:27 ب.ظ

    تلویزیون الیو از آشغالهای چین هست که در ایران مونتاژ میشه و آبروی ایران هم میبرید شما …. به شما که تولید میکنید مثلا