ساندبارهای 2022 ال جی وارد بازار شدند
اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای 2022 ال جی وارد بازار شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای 2022 ال جی به بازار آمریکا راه پیدا کردند. ساندبارهای سری S از ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای 2022 ال جی به بازار آمریکا راه پیدا کردند. ساندبارهای سری S از کانال صوتی 9.1.5 استفاده می کنند و دارای قابلیت ALLM و نرخ تازه سازی متغیر هستند.

ساندبار های 2022 ال جی شامل مدل های S95QR، S90QY، S80QY، S75Q و S65Q SKUs می شوند که مدل S95QR از عنوان پرچمدار برخوردار بوده و از کانال 9.1.5 بهره می برد. ساندبار پرچمدار ال جی مجهز به یک اسپیکر در بالا و اسپیکرهای وایرلس در عقب است.

براساس ادعای ال‌جی، بلندگو های پشتی ساندبار پرچمدار به‌گونه‌ ای طراحی شده‌اند که صدا را به‌طور مساوی در فضای وسیع 135 درجه‌ای پخش می‌کنند.

ساندبار ال‌ جی مدل S95QR نوید فضای صوتی لذت‌ بخش را می‌ دهد و با نرخ نوسازی متغیر و حالت تاخیر کم خودکار برای گیمرهای کنسولی مناسب است.

ساندبارهای سری S بسیاری از ویژگی های مدل های 2021 را در خود جای داده اند که از جمله می توان به فناوری صوتی مریدین، حالت اشتراک گذاری صدای تلویزیون ال جی، دالبی اتمس و DTS:X اشاره کرد. اگرچه به نظر می رسد که مدل های جدید به لطف قابلیت هایی مانند HDMI 2.1 سازگاری بهتری با نسل جدید تلویزیون های  ال جی دارند.

تمام ویژگی هایی که نام برده شد حاکی از آن است که در مدل های جدید شاهد کیفیت صدای بهتر و واقعی تر و  ارائه صدای غوطه‌ ورکننده و داینامیک هستیم. اکثر مدل های سری S با پشتیبانی از ALLM و VRR عرضه می شوند.

ساندبارهای جدید ال جی به فناوری های روز دنیا تجهیز شده و به دلیل کیفیت صدای فوق العاده بالا و فراگیر برای گیمرها و علاقه مندان به فیلم می تواند ایده آل باشد. این سری با قیمت پایه 399 دلار به فروش می رسد اما مشتریان آمریکایی برای خرید نسخه پرچمدار باید حدود 1,799 دلار هزینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟