نخستین گوشی های هوشمند کارخانه ویتنام شیائومی به بازار رسید
اخبار لوازم خانگی

نخستین گوشی های هوشمند کارخانه ویتنام شیائومی به بازار رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شیائومی در مقایسه با برندهایی مانند سامسونگ و اپل نوپا است و از سال 2010 ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شیائومی در مقایسه با برندهایی مانند سامسونگ و اپل نوپا است و از سال 2010 کار خود را آغاز کرده است که طی این مدت کوتاه توانسته تا نامی برای خود دست و پا کند و بسیاری از کشورها با این برند و گوشی های همراه شیائومی آشنا هستند. سال گذشته برای تولید کنندگان چینی بسیار سخت بود و با مشکلات زیادی مواجه شدند که برای برون رفت از این موانع روش ها و استراتژی های جدیدی را به کار گرفتند.

شرکت شیائومی در همین راستا کارخانه ای را در ویتنام راه اندازی کرده و از عرضه نخستین گوشی های هوشمند تولیدی این کارخانه خبر داده است. ویتنام میزبان بسیاری از غول های فناوری دنیا مانند فاکسکان،  ال جی اینوتک و .. است که حضور این برند چینی در این کشور می تواند زنجیره تامین قطعات را تسهیل بخشد.

این کارخانه تازه تاسیس شیائومی در شمال ویتنام قرار دارد و مساحت آن 200 هزار متر مربع است که 80 میلیون دلار برای ساخت آن سرمایه گذاری شده است. راه اندازی این کارخانه به معنای افزایش تقاضا برای گوشی هوشمند است که به کشورهایی مانند مالزی و تایلند نیز صادر خواهند کرد.

سامسونگ در حال حاضر به عنوان محبوب ترین برند در ویتنام شناخته می شود و بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. شرکت شیائومی در تلاش است تا با تاسیس این کارخانه از سامسونگ پیشی بگیرد و سهم بیشتری از این بازار را از آن خود کند.

شیائومی کارخانه هایی در هند و چین دارد و سهم زیادی از بازار دو کشور را کسب کرده که مشکلات مربوط به پاندمی در سال های گذشته بر فروش این شرکت تاثیر گذاشت و تامین قطعات را با اختلال مواجه کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟